بنگر: تراکتور و سپاهان فکر کنند مدعی اول اند

بنگر به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: خیلی خوشحال هستم که همه فکر می کنند تیمهایی مثل سپاهان و تراکتور مدعی قهرمانی هستند. بعد ما با جوانهای خودمان پله پله جلو می رویم و قهرمان می شویم. تمریناتش پیش فصل پرسپولیس خوب بود. ما اردوی خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم و چند دیدار تدارکاتی خوب …

بنگر به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: خیلی خوشحال هستم که همه فکر می کنند تیمهایی مثل سپاهان و تراکتور مدعی قهرمانی هستند. بعد ما با جوانهای خودمان پله پله جلو می رویم و قهرمان می شویم.

تمریناتش پیش فصل پرسپولیس خوب بود. ما اردوی خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم و چند دیدار تدارکاتی خوب هم داشتیم. البته آب و هوای ترکیه خیلی خوب بود و الان زمان می برد تا به هوای گرم تهران عادت کنیم. تیم ما هم برای این فصل از ترکیب جوان و با انگیزه ای بهره می برد.

از مسئولین بپرسید که پرسپولیس خوب بسته شد یا نه ؟

برانکو مربی خوبی است. بار فنی قوی دارد . او در این مدت کم تلاش کرده تا مسایل فنی را در تیم جا بیندازد. بازیکنان ایرانی استعداد زیادی دارند. البته من نمی توانم به این سوال شما که تیم برای حضور در لیگ خوب بسته شده یا نه، جواب بدهم چون فکر می کنم در این مورد باید مسئولین باشگاه و مربی باید پاسخگو باشند. یعنی در نهایت مربی باید از نقل و انتقالات راضی باشد من که به عنوان یک بازیکن در تیم هستم. این مربی هست که باید ببیند در کدام پستها بازیکن کم داشته و باید جایگزین کند.

نوشته های مشابه

بازی به بازی تا قهرمانی، جلو می رویم

اگر دیدگاه من را در مورد پرسپولیس امسال می پرسید باید بگویم که ظاهرا که تیم خوب و جوانی جمع کرده اند که همه انگیزه های زیادی دارند در این بازیهای دوستانه ای هم که داشتیم دیدم که دوندگی زیادی در زمین دارند و در تمرینات هم سخت کوش هستند. امیدوارم که با این ترکیب جوان و با انگیزه در لیگ پانزدهم نتیجه بگیریم. الان برنامه ما این است که بازی به بازی جلو برویم. یعنی الان فقط به بازی اول لیگ فکر می کنم و حتی بازی دوم را به هفته بعد موکول می کنیم . از الان هم اصلا نمی خواهیم به قهرمانی در نیم فصل یا پایان لیگ فکر کنیم

قهرمانی با بازیکنان میلیاردی کار سختی نیست

اینکه همه فکر می کنید سپاهان و ذوب و نفت و فولاد و تراکتور مدعیان اول قهرمانی هستند برای ما خیلی خوب است بگذارید همه فکر کنند که این تیمها شانس اول قهرمانی هستند اینطوری برای ما هم بهتر است. چون بازیکنان ما جوان هستند و خیلی از آنها تا حالا تجربه بازی در تیم با تماشاگری مثل پرسپولیس را ندارند. فشار قهرمان شدن روی آنها نباشد خیلی بهتر و راحت تر کار می کنند. بعد هم که مدتی از لیگ گذشت و کم کم تیمها خودشان را شناختند به این نتیجه می رسند که چه تیمی مدعی قهرمانی است. اگر نه که خیلی از تیمها هستند که بازیکن میلیاردی می گیرند ولی کلی برای تیم هزینه می کنند. خب، با این شرایط اگر با این شرایط این تیمها قهرمان شوند کار خاصی نکرده اند. درست این است که تیم جوانی مثل ما بتواند مدعی قهرمانی باشد.

چشم نزنیم مدیریت پرسپولیس مثل فصل گذشته نشود

متاسفانه فصل گذشته بی ثباتی در مدیریت به ما ضربه زد. فصل گذشته ما ۵،۴ مدیر عوض کردیم. شما مطمئن باشید که این ثباتی که در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس وجود دارد خیلی در روند مثبت تیم تاثیر گذار است. حالا ان شاءالله ما چشم نزنیم که اینها بمانند و ما بتوانیم نتیجه بگیریم. پارسال هم خوب شروع کرده بودیم ولی هفته پنجم لیگ همه چیز تغییر کرد و مدیران عوض شدند.

سال پیش ۱۵ میلیارد بازیکن از دست دادیم

هوادارها حق دارند که از نتایج استقلال و پرسپولیس ناراحت باشند. ولی آنها باید هزینه ها را هم در نظر بگیرند. خیلی فرق است بین تیمهایی که در رفاه و آرامش کار می کنند با تیمهایی مثل ما شاید باور نکنید ولی پرسپولیس فصل گذشته حتی برای یک سفر داخلی هم در فصل گذشته مشکل داشت. هوادارها انتظار به جایی دارند، ولی باید مشکلات اطراف تیم را هم ببینند. تمام تیمها فصل پیش حداقل ۱۵ میلیارد بازیکن خریدند ولی ما پارسال فقط ۱۵ میلیارد بازیکن فروختیم. سید جلال مهرداد پولادی، نیلسون و خیلی از بازیکنان ما از پرسپولیس رفتند. به عقیده من هوادارهای ما باید منطقی باشند فصل گذشته تیمهای رقیب ما رفته بودند ۴ هافبک و مدافع و فوروارد و گلر گرفته بودند در حالی که ما بازیکنان خودمان را هم فروخته بودیم و چند بازیکن جوان وارد مسابقات لیگ شدیم. ضمن اینکه همیشه همه تیمها بخاطر حضور تماشاگر پخش تلویزیونی جلوی استقلال و پرسپولیس انگیزه های زیادی دارند. امسال ان شاءالله با دوندگی بچه ها تیم بی ادعا و در عین حال دونده و جنگنده باشیم تا نتیجه بگیریم.

هوادارها به بازیکنان جوان پرسپولیس فشار نیاورند

من فقط می خواهم به طرفدارهای پرسپولیس بگویم که به پرسپولیس فشار نیاورند که قهرمان شود. چون تیم ما جوان است و این فشارها تاثیر مثبتی روی آنها ندارد. مثلا میلاد کمندانی بازیکن فیکس ما است. فرشاد احمدزاده تازه به ما اضافه شده است، درست است که قبلا در لیگ بازی کرده ولی بازی کردن در پرسپولیس خیلی سنگین است. اگر فشار روی این بازیکنها نباشد آنها می توانند خودشان را نشان دهند و نتیجه خوب بگیرند. در مورد بازی اول ما هم که سوال کردید باید بگویم که در حال حاضر ما شناختی از پدیده نداریم، اما ظرف چند روز آینده مربیان قطعا با آنالیز بازیکنان پدیده اطلاعات بیشتری به ما می دهند . پرسپولیس باید سعی کند از دو بازی اول مقابل پدیده و استقلال اهواز امتیاز بگیرد.

 

دکمه بازگشت به بالا