بخاطر فرزندانم پیشنهاد هوفنهایم راپذیرفتم

ه گزارش “ورزش سه”، کوین کورانی که قراردادش با دینامو مسکو مدتی پیش به اتمام رسیده و به آلمان بازگشته بود، با باشگاه هوفنهایم قرارداد امضا کرد. این مهاجم ۳۳ ساله با ابراز خوشحالی از اینکه بار دیگر می‌تواند در میهنش بازی کند، گفت:” مرتب موبایلم زنگ می‌خورد. فکر نمی‌کردم برگشتنم به بوندسلیگا چنین موجی …

ه گزارش “ورزش سه”، کوین کورانی که قراردادش با دینامو مسکو مدتی پیش به اتمام رسیده و به آلمان بازگشته بود، با باشگاه هوفنهایم قرارداد امضا کرد.
این مهاجم ۳۳ ساله با ابراز خوشحالی از اینکه بار دیگر می‌تواند در میهنش بازی کند، گفت:” مرتب موبایلم زنگ می‌خورد. فکر نمی‌کردم برگشتنم به بوندسلیگا چنین موجی به دنبال داشته باشد. تبریکات و بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کردم که مرا واقعا خوشحال کرد، البته نظرات منتقدانه‌ای هم بود که آنها را هم یادداشت کرده‌ام.
پیشنهادات مختلفی دریافت کرده بودم، اما با دقت و آرامش وضعیت باشگاه‌ها را بررسی کردم؛ با مسئولانشان حرف زدم و البته اولویت‌های مهم زندگی‌ام را که به خانواده‌ام مربوط می‌شد هم مدنظر قرار دادم. اولویت‌هایی مثل مدرسه رفتن بچه‌هایم و نزدیک بودن به شهر خودم. دلایل ورزشی هم مسلما تعیین‌کننده بودند. مدیر باشگاه آقای الکساندر روزن و مربی تیم آقای مارکوس گیزدول برای آوردن من خیلی زحمت کشیدند و مرا متقاعد کردند پیشنهادشان را قبول کنم.”
این بازیکن درمورد ویژگی‌های تیم جدیدش هم اظهار داشت:” هوفنهایم نقشه‌های ویژه‌ای برای آینده دارد و من می‌خواهم کمک کنم که این روند رو به رشد در تیم ادامه پیدا کند. احساسم این است که با تجربیاتم می‌توانم به خوبی برای تیم جدیدم موثر واقع شوم زیرا اینجا چندین بازیکن جوان بسیار بااستعداد بازی می‌کنند و من می‌خواهم کمکشان کنم. من اینجا باید هم داخل زمین و هم بیرون زمین یک نقش رهبری را برعهده بگیرم؛ وظیفه‌ای که در دینامو داشتم و خوشایندم بود. در نهایت دیدم هوفنهایم آنقدر گزینه مناسب و سازگاری با وضعیتم است که تصمیم‌گیری در مورد پذیرفتن یا نپذیرفتن پیشنهادش اصلا دشوار نبود. در حال حاضر انگیزه‌ام واقعا بالا است و از اینکه می‌توانم دوباره در خط حمله تیمی از تیم‌های وطنم نبرد کنم قبلم به تپش افتاده است. بوندسلیگا یکی از بهترین لیگ‌های دنیا است و از آن مهمتر در خانه بودن فوق‌العاده است. به همه ثابت خواهم کرد که هنوز توانایی آن را دارم روزهای درخشانم در روسیه را تکرار کنم و هوفنهایم در خرید من اشتباه نکرده است.”
گفتنی است خانواده کورانی در اشتوتگارت زندگی می‌کنند که تا شهر هوفنهایم تنها صد کیلومتر فاصله دارد. این بازیکن در حالی به آلمان بازگشت که مسئولان دینامو مسکو بعد از پنج سال حضور وی، قرارداد دوساله جدیدی را به وی ارائه کرده بودند، اما او به دلیل اولویت‌هایی که اشاره کرد تمایلی به ماندن بیشتر در روسیه نداشت.

دکمه بازگشت به بالا