معروف: به احتمال ۹۹ درصد در ایران می‌ مانم

به گزارش “ورزش سه”، سعید معروف کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران بعد از تمرین صبح امروز در مورد شرایط خودش و تیم‌ملی گفت: ۱۵ روز استراحت خیلی خوب داشتیم و فکر می‌کنم بعد از مسابقاتی که داشتیم این استراحت نیاز بود. حضور تیم ملی «ب» در مسابقات جام ملت‌های آسیا تصمیم بسیار خوبی بود که گرفته …

به گزارش “ورزش سه”، سعید معروف کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران بعد از تمرین صبح امروز در مورد شرایط خودش و تیم‌ملی گفت: ۱۵ روز استراحت خیلی خوب داشتیم و فکر می‌کنم بعد از مسابقاتی که داشتیم این استراحت نیاز بود. حضور تیم ملی «ب» در مسابقات جام ملت‌های آسیا تصمیم بسیار خوبی بود که گرفته شد. در ابتدای تمرین شرایط کمی برای ما سخت است چرا که باید کار بدنسازی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم و فکر می‌کنم از هفته آینده بتوانیم با نشاط تمرینات را دنبال کنیم تا برای مسابقات پیش رو آماده شویم.

او در مورد بازی های پیش رو تیم‌ملی گفت: در مدت ۱۵ روز باید ۱۱ مسابقه انجام می‌ دادیم و تورنمنت سختی در پیش داریم. البته این شرایط برای تمام تیم‌ها وجود دارد. امیدوارم بازی‌های تدارکاتی بتواند ما را در شرایط مسابقه قرار دهد. تیم ایران معمولا در بازی‌های اول هر تورنمنت با مشکلاتی روبه‌رو است که امیدوارم در جام جهانی این موضوع گریبانگیر ملی‌پوشان نشود و از همان روز اول بتوانیم با برد کارمان را شروع کنیم چرا که مسابقات اول تعیین کننده خواهد بود و اگر بتوانیم کار را با پیروزی آغاز کنیم در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. قبل از مسابقات نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد چرا که جام جهانی فرمول خاصی دارد و آماده بودن از نظر بدنی بسیار اهمیت دارد.

معروف شانس ایران برای حضور در المپیک را در گرو تلاش زیاد می‌ داند : به غیر از جام جهانی یک مرحله انتخابی المپیک دیگر هم پیش رو داریم. هدفمان این است که در جام جهانی سهمیه المپیک کسب کنیم اما شاید صحبت کردن در این مورد خیلی زود باشد. چرا که برخی از تیم‌ها با بیش از صد درصد توان خود در مسابقات حاضر می‌شوند تا به المپیک برسند. فکر می‌کنم در مسابقات انتخابی دومی که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود راحت‌تر بتوانیم سهمیه کسب کنیم. کل هدف مجموعه این است که ناکامی‌های قبلی برای رسیدن به المپیک را جبران کنیم و برای اولین بار به المپیک برسیم.

معروف در مورد درخواست ملی‌پوشان از مسئولان گفت: فکر می‌کنم دیگر صحبت کردن در مورد این موضوعات بی‌معنا باشد. فعلا تمرکز فدراسیون و بازیکنان روی مسابقات انتخابی المپیک است. در مورد حواشی به موقع صحبت کردیم اما فعلا فقط به المپیک فکر می‌کنیم.

او تصمیمش برای انتخاب تیم سال آینده را هنوز قطعی نمی‌ داند و می‌ گوید: هنوز چیزی مشخص نیست. به احتمال ۹۹ درصد در ایران خواهم ماند اما هنوز تیمم را انتخاب نکرده‌ام.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا