رد پیشنهاد نجومی PSG برای جذب رونالدو

به گزارش “ورزش سه”، ۴ جولای(۲۲ روز پیش) بود که خبر سفر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به قطر و ملاقات او با مالکان باشگاه پاری سن ژرمن در آن کشور بازتاب وسیعی در رسانه های اسپانیایی داشت. با اینکه بصورت رسمی، هدف از این سفر اعلام نشده بود اما در اسپانیا یکی از …


به گزارش “ورزش سه”، ۴ جولای(۲۲ روز پیش) بود که خبر سفر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به قطر و ملاقات او با مالکان باشگاه پاری سن ژرمن در آن کشور بازتاب وسیعی در رسانه های اسپانیایی داشت. با اینکه بصورت رسمی، هدف از این سفر اعلام نشده بود اما در اسپانیا یکی از اهداف رئیس باشگاه رئال مادرید از ملاقات با مالکان قطری PSG، مذاکره برای فروش رونالدو عنوان شد.

پس از گذشت تقریبا سه هفته از آن ملاقات، روز گذشته نشریه روتانا به نقل از منابع نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن فاش ساخت که در جریان آن ملاقات، قطری ها به پرز پیشنهادی ۱۲۰ میلیونی برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو ارائه داده که بلافاصله از سوی رئیس باشگاه رئال مادرید رد شده است.

در آن مقطع، مالکان PSG قصد داشتند با خرید رونالدو، زمینه برای پیوستن زلاتان به میلان را فراهم کنند اما به هدف خود نرسیدند. پاری سن ژرمن مدت هاست که در پی جذب رونالدو است و حالا که محرومیت های مالی این باشگاه نیز از سوی یوفا تعلیق شده، مشکلی هم برای هزینه های نجومی در بازار نقل و انتقالات ندارد. با این اوصاف به نظر می رسد که مدیران این باشگاه باید حداقل یک سال دیگر برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود صبر کنند.

دکمه بازگشت به بالا