حدادی‌فر: خلعتبری و کاوه گزینه‌های من بودند

به گزارش “ورزش سه”، هافبک چپ پا و طراح ذوب آهن که در لیگ چهاردهم فوق العاده ظاهر شد سرانجام عنوان مرد سال فوتبال ایران را به خود اختصاص داد. حدادی فر در گفتگو با خبرنگار ” ورزش سه ” می گوید:« وقتی دو سه هفته قبل به من گفتند که تو ، آندو و …


به گزارش “ورزش سه”، هافبک چپ پا و طراح ذوب آهن که در لیگ چهاردهم فوق العاده ظاهر شد سرانجام عنوان مرد سال فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.

حدادی فر در گفتگو با خبرنگار ” ورزش سه ” می گوید:« وقتی دو سه هفته قبل به من گفتند که تو ، آندو و طارمی بین گزینه ها هستید، شانس خود می دانستم که این عنوان را بدست بیاورم. حالا که این عنوان را بدست آوردم واقعا خوشحالم. هم آندو شایسته کسب این عنوان بودند و هم طارمی اما این تصمیم اهالی فن بود که من مرد سال فوتبال ایران شوم.»

حدادی فر در ادامه می گوید:« آندو یک نیم فصل فوق العاده را در تراکتورسازی سپری کرد و واقعا یکی از دلایل موفقیت این تیم و کسب عنوان نایب قهرمانی بود. او از دوستان صمیمی من است و باور کنید فرقی نداشت آندو این جایزه را ببرد و یا من. مهدی طارمی هم از مهاجمان خوب فوتبال ایران است. او در پرسپولیس فصل فوق العاده ای را سپری کرد و امیدوارم که در آینده هم بتواند بدرخشد و یکی از بازیکنان موثر تیم ملی باشد.»

از حدادی فر می پرسیم که اگر خودت از بین تمام بازیکنان لیگ حق انتخاب داشتی کدارم بازیکنان را در میاتن گزینه ها قرار می دادی؟ هافبک ذوب آهن می گوید:«سوال سخت نپرسید. همه بازیکنان لیگ تلاش کردند تا بهترین بازی شان را ارائه بدهند. اگر حق انتخاب داشتم، خلعتبری و کاوه رضایی را نیز انتخاب می کردم. این دو گزینه های من بودند. از بازی خلعتبری خوشم می آید. فوتبال او را می پسندم و اگر من بودم قطعا خلعتبری یکی از کاندیداها بود. البته کاوه رضایی هم در ذوب آهن درخشید و واقعا نوید یک مهاجم طراز اول را در فوتبال ایران داد.»

نوشته های مشابه

حدادی فر در پایان می گوید:« باعث افتخارم است که مرد سال فوتبال ایران شدم. دلیل این انتخاب، زحمات هم تیمی هایم بود. دست تک تک شان را می بوسم. یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم. ابتدا خیلی اذیت شدیم اما در نهایت عاقبت به خیر شدیم. از همه بازیکنان تشکر می کنم. چه آنها که کنارم بازی کردند و چه آنها که در تمرینات حضور داشتند. از کادر فنی و در نهایت سعید آذری که برای ذوب آهن خیلی زحمت کشیدند.»

دکمه بازگشت به بالا