کاهش قیمت منوپادها در بازار دیجیتال

به گزارش خبرنگار موبنا، واردات گسترده انواع لوازم جانبی موبایل به خصوص منوپادها باعث کاهش قیمت این کالای جانبی شده است. تا چندی پیش منوپادهای بلوتوث دار که با بهای ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسند هم اکنون با قیمت ۶۰ هزار تومان در ویترین مغازه ها جای گرفته است. …

به گزارش خبرنگار موبنا، واردات گسترده انواع لوازم جانبی موبایل به خصوص منوپادها باعث کاهش قیمت این کالای جانبی شده است.
تا چندی پیش منوپادهای بلوتوث دار که با بهای ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسند هم اکنون با قیمت ۶۰ هزار تومان در ویترین مغازه ها جای گرفته است.
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین های دیجیتالی است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار مناسب است.
مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است سلف‌تایمر را فعال و قد میله را بلند کنید و عکس بگیرید.
هم اکنون Yunteng یکی از پرفروش ترین برند منوپاد در بازار تهران است که با قیمت ۶۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا