کارنامه عجیب عبدالله ویسی

به گزارش ورزش سه، او که در دوران فوتبال از پدیده بودن درشاهین اهواز به یکی از بازیکنان بسیار خوب جنوب و فولادخوزستان و سپاهان بدل شد، بعد از حضور در تیم فولاد و صبا به عنوان دستیار از سال ۱۳۸۹ سرمربی صبا شد. صبا با او در ۳۴ سال بازی لیگ صاحب ۹ برد، …


به گزارش ورزش سه، او که در دوران فوتبال از پدیده بودن درشاهین اهواز به یکی از بازیکنان بسیار خوب جنوب و فولادخوزستان و سپاهان بدل شد، بعد از حضور در تیم فولاد و صبا به عنوان دستیار از سال ۱۳۸۹ سرمربی صبا شد. صبا با او در ۳۴ سال بازی لیگ صاحب ۹ برد، ۱۴ مساوی و ۱۱ باخت شد او در این سال جای محمود یاوری را در مسابقات گرفت. البته در سال ۱۳۹۱ کارنامه او عوض شد و در نیم فصل در حالی که سرمربی پیکان بود برکنار شد و جای خودش را به فیروز کریمی داد. پیکان در این سال به دسته اول سقوط کرد.

عبدالله ویسی در سال ۱۳۹۲ به استقلال صنعتی رفت، تیمی که با ۲۹ امتیاز در لیگ ماندنی شد در حالی که فجرسپاسی هم امتیاز با استقلال خوزستان و با ۳ گل کمتر سقوط کرد.

حالا عبدالله ویسی در حالی باردیگر سرمربی استقلال خوزستان شده که در دومین سال حضور در استقلال صنعتی از ۳۰ بازی تنها ۲۷ امتیاز گرفته و با یک امتیاز فاصله با پیکان سقوط کننده ماندنی شد. بین تیم هایی که در ۲ لیگ ۹۲ و ۹۳ حاضر بوده اند استقلال خوزستان ضعیف ترین بوده است .

سپاهان (۱۱۳)، نفت (۱۱۲)، فولاد (۱۰۹)، تراکتورسازی (۱۰۴)، استقلال (۱۰۱)، پرسپولیس (۹۲)، ذوب آهن (۸۱)، سایپا (۷۶)، ملوان (۷۵)، صبا (۶۷)، گسترش فولاد (۶۳)، راه آهن (۶۲)، استقلال صنعتی (۵۶)

نوشته های مشابه

او امیدوار است با تیم جوانش در لیگ پانزدهم شرایط را عوض کند.

دکمه بازگشت به بالا