ملوان با قلعه‌نوعی آماده برای ذوب آهن

به گزارش “ورزش سه”، به نقل از رمضانی قائم مقام باشگاه ملوان این تیم ساعت ۱۷:۳۰ تمرین خود را در زمین حسنرود آغاز کرد و در ابتدای تمرین قلعه نوعی برای بازیکنان ۱۵دقیقه مسائل فنی و اخلاقی را گوشزد کرد. رمضانی در ادامه می گوید: خوشبختانه تمی شرایط خوبی را تجربه می کند و آقای …

به گزارش “ورزش سه”، به نقل از رمضانی قائم مقام باشگاه ملوان این تیم ساعت ۱۷:۳۰ تمرین خود را در زمین حسنرود آغاز کرد و در ابتدای تمرین قلعه نوعی برای بازیکنان ۱۵دقیقه مسائل فنی و اخلاقی را گوشزد کرد.

رمضانی در ادامه می گوید: خوشبختانه تمی شرایط خوبی را تجربه می کند و آقای قلعه نوعی با جدیت و انرژی فراوان با تمامی اعضای تیم و بازیکنان تمرین کردند و بازیکنان به مدت ۱۰۰دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

بازیکنان در این تمرین همگی حضور داشتند و غایبی نداشتیم فقط آقای رافخایی به علت مصدومیت به تنهایی و زیر نظر پزشک کار کرد.
قائم مقام باشگاه ملوان در پایان می گوید: حضور آقای غفور جهانی در تمرین ما باعث دلگرمی و روحیه بخشی بود و از این بابت همگی خوشحالیم.
همچنین باید بگویم آقای قلعه نوعی امروز با روحیه فراوان کنار بچه های تیم بودند و همگی خود را برای بازی مقابل ذوب آهن آماده می کردند که این موضوع می تواند نوید خوبی برای هواداران باشد.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا