گزارش تمرین ملوان

به گزارش “ورزش سه” از ملوان، تمرینات تیم فوتبال ملوان عصر امروز زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شد. در تمرین امروز سیدجلال رافخایی به علت مصدومیت با لباس شخصی حاضر شده بود و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت. همچنین رضا درویشی به علت اقداماتی که برای نقل و انتقال خود قصد داشت انجام بدهد …

به گزارش “ورزش سه” از ملوان، تمرینات تیم فوتبال ملوان عصر امروز زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شد. در تمرین امروز سیدجلال رافخایی به علت مصدومیت با لباس شخصی حاضر شده بود و عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت. همچنین رضا درویشی به علت اقداماتی که برای نقل و انتقال خود قصد داشت انجام بدهد در تمرین امروز غایب بود.

* حدود هزار هوادار تمرین ملوان را نظاره‌گر بودند.

* ایمان عالمی، آنالیزور ملوان و غفور جهانی مدیرفنی این تیم نیز در تمرین امروز حضور یافت. تماشاگران جهانی را به شدت مورد تشویق خود قرار دادند.

* بازیکنان ملوان ابتدا تنیس فوتبال برگزار کردند. آنها پس از گرم کردن روی ضربات ایستگاهی کار کردند و پس از آن حمله به سمت دروازه‌ را در دستور کار خود قرار دادند. امیر قلعه‌نویی در این قسمت از تمرین وسواس خاصی داشت و به بازیکنان نکات لازم را گوشزد می‌کرد. بخش پایانی تمرین ملوانی‌ها به فوتبال در زمین کوچک اختصاص داشت.

نوشته های مشابه

* فرزاد حاتمی پیش از شروع تمرین خوش و بشی با غفور جهانی داشت.

* امیر قلعه‌نویی نیز برای دقایقی با هواداران ملوان گفت‌وگو کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا