پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل بارسلونا

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان لوئیس فان خال در نهایت به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردند. تنها ۸ دقیقه از بازی سپری شده بود که وین رونی، شیاطین سرخ را پیش انداخت. روی اشتباه مدافعان بارسا بود که کاپیتان منچستریونایتد توانست ضربه سر اشلی یانگ را در مقابل دروازه به گل تبدیل کند. در …


به گزارش “ورزش سه”، شاگردان لوئیس فان خال در نهایت به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردند.
تنها ۸ دقیقه از بازی سپری شده بود که وین رونی، شیاطین سرخ را پیش انداخت. روی اشتباه مدافعان بارسا بود که کاپیتان منچستریونایتد توانست ضربه سر اشلی یانگ را در مقابل دروازه به گل تبدیل کند.
در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل در نیمه اول به پایان رسید.
در نیمه دوم دو تیم تغییرات زیادی داشتند اما باز هم این منچستریونایتد بود که در دقیقه ۶۵ دروازه حریف را باز کرد. روی ارسال تایلر بلکت بود که جسه لینگارد حساب کار را ۲-۰ کرد.
تلاش آبی و اناری ها برای جبران گل های خورده در دقیقه ۹۰ به ثمر نشست و رافینیا روی پاس سرخی روبرتو، یکی از گل های خورده را جبران کرد.
اما در وقت های تلف شده، عدنان یانوزای بعد از پشت سر گذاشتن مارک بارترا، برای بار سوم دروازه بارسا را باز کرد تا شیاطین سرخ با نتیجه ۳-۱ به پیروزی دست پیدا کنند.

دکمه بازگشت به بالا