افشارزاده: بیک‌زاده و کریمی را با هم می‌خواهیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس بهرام افشارزاده در مورد وضعیت هاشم بیک زاده و یعقوب کریمی اظهار داشت: طبق صحبتی که با کادرفنی انجام گرفته قرار شده هم بیک زاده و هم کریمی را برای فصل جدید داشته باشیم.بیک زاده اگر مشکل خاصی پیش نیاید از امروز در تمرین حاضر می …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس بهرام افشارزاده در مورد وضعیت هاشم بیک زاده و یعقوب کریمی اظهار داشت: طبق صحبتی که با کادرفنی انجام گرفته قرار شده هم بیک زاده و هم کریمی را برای فصل جدید داشته باشیم.بیک زاده اگر مشکل خاصی پیش نیاید از امروز در تمرین حاضر می شود. همچنین کریمی به اصفهان رفته تا بتواند رضایتنامه خود را بگیرد. من با قطعیت نمی‌گویم کریمی هم در لیست ما هست چون باید منتظر شد تا او رضایتنامه اش را بگیرد اما اگر رضایتنامه هم گرفت او را به همراه بیک زاده می خواهیم.

وی در مورد آخرین وضعیت پروپیچ مهاجم کرواتی که به تازگی به تهران آمده گفت: برای اینکه داستان راه آهن برای ما تکرار نشود با فیفا مکاتبه کرده ایم که مشکلی پیش نیاید.

مدیرعامل استقلال در مورد جلسه امروز هیات مدیره با وزیر ورزش در دفتر گودرزی و اینکه چه گزارشی قرار است به او ارائه شود گفت: یک جلسه عادی با وزیر داریم و قرار است گزارش کلی باشگاه را ارائه کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در مورد رفتن و نرفتن وی در این جلسه صحبتی شود گفت: نه چنین تصمیمی نداریم. من کارم را انجام می دهم اما کار واقعا سخت است . البته یکسری از دوستان علاقه مند هستند تا به این داستان دامن بزنند درحالی که من دارم کارم را انجام می دهم.

دکمه بازگشت به بالا