اهدا مدال علی شیرالی به شهدای غواص

عصر امروز در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان لنجان، علی شیرالی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی فیزیک که در چهل و ششمین دوره المپیاد جهانی فیزیک در کشور هندوستان موفق به کسب رتبه نخست شده بود، مورد تجلیل قرار گرفت. در این آئین علی شیرالی با اهدای مدال خود به شهدای غواص به مقام شامخ …

عصر امروز در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان لنجان، علی شیرالی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی فیزیک که در چهل و ششمین دوره المپیاد جهانی فیزیک در کشور هندوستان موفق به کسب رتبه نخست شده بود، مورد تجلیل قرار گرفت.

در این آئین علی شیرالی با اهدای مدال خود به شهدای غواص به مقام شامخ این شهیدان ارج نهاد و اظهار کرد: به پاس قدردانی از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای غواص که با دستان بسته به وطن بازگشتند این مدال را همزمان با تشییع دو تن از این شهدا در شهر سین به این عزیزان تقدیم می‌کنم.

وی افزود: شهدای غواص با حضور خود از جنایات بزرگی پرده‌برداری کردند و با ایستادگی خود آن هم با دستان بسته مقاومت را به ما آموختند تا با تلاش بیشتر برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی تلاش کنیم و اهدا‌ء این مدال کوچک‌ترین کاری است که می‌توانم برای ادای احترام به عزیزان انجام دهم.

دکمه بازگشت به بالا