نمی‌توانم پیش‌بینی کنم در استقلال می‌مانم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، بهرام افشارزاده درباره شرایط استقلال گفت: در دو جلسه تمرین تیم حضور داشتم و شاهد این بودم که نظم و انضباط خوبی در تیم وجود دارد. با این شرایط امیدوارم در بازی روز پنجشنبه هفته جاری با سیاه‌جامگان و البته در لیگ پانزدهم موفق باشیم. استقلال …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، بهرام افشارزاده درباره شرایط استقلال گفت: در دو جلسه تمرین تیم حضور داشتم و شاهد این بودم که نظم و انضباط خوبی در تیم وجود دارد. با این شرایط امیدوارم در بازی روز پنجشنبه هفته جاری با سیاه‌جامگان و البته در لیگ پانزدهم موفق باشیم. استقلال با همدلی و یکدلی می‌تواند نتایج خوبی کسب کند.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده همچنین از تعیین تکلیف پراویچ مهاجم مدنظرشان در روز جاری خبر داد و درباره وضعیت بیک‌زاده و صادقی اظهار داشت: بیک‌زاده فصل آینده هم در استقلال می‌ماند اما صادقی کنار ما نخواهد بود.

افشارزاده که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، درباره حضورش در وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان سرپرست حوزه وزارتی و اینکه با این شرایط به فعالیتش در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد، عنوان کرد: شرایط استقلال به‌گونه‌ای بود که نمی‌توانستم از استقلال بروم چرا که تیم باید بسته می‌شد. اکنون نیز در خدمت استقلال هستم و اگر فرد مناسب و خوبی پیدا شود آن وقت باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی درباره اینکه یعنی با این شرایط مدیرعامل استقلال در لیگ پانزدهم نخواهد بود، گفت: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که می‌مانم یا نه و در این باره نمی‌توان اکنون صحبتی انجام دهم.

دکمه بازگشت به بالا