مشايي در جوار كارخانه احمدي‌نژاد‌ ديده شد!

طی روزهای گذشته این شایعه در فضای مجازی و مطبوعات بارها تایید و تکذیب شد.تا سرانجام روزنامه قانون ، روز گذشته موفق شد به اخبار موثقی در رابطه با فعاليت‌هاي اين روزهاي مشایی دست پیدا کند. ابتدا تصویری از مشایی در رسانه ها منتشر و در ادامه پیگیری‌ها مشخص شد رئيس‌دفتر احمدي‌نژاد دو روز پیش …

طی روزهای گذشته این شایعه در فضای مجازی و مطبوعات بارها تایید و تکذیب شد.تا سرانجام روزنامه قانون ، روز گذشته موفق شد به اخبار موثقی در رابطه با فعاليت‌هاي اين روزهاي مشایی دست پیدا کند.
ابتدا تصویری از مشایی در رسانه ها منتشر و در ادامه پیگیری‌ها مشخص شد رئيس‌دفتر احمدي‌نژاد دو روز پیش وارد شهر زادگاهش يعني‌رامسر شده است.
وی دیروز در منزل مادری خود حضور داشت كه به دلیل بیماری و کسالت مادر ، راهی خانه مادری شده‌بود تا از او مراقبت و عيادت كند. خانه مادری مشایی در رامسر و در محله قدیمی تولد اواست.اسفندياررحيم مشايي در خانه ای که طبق آدرس ها در مقابل کتابخانه‌اي و در جوار کارخانه ای به  نام چای احمدي‌نژاد است، سکونت دارد.
وی در جواب به سوال ما كه چه پاسخي به شايعه بازداشت خود داريد، اعلام ‌مي‌كند الان در سفر هستم و قصد پاسخگویی به سوالات خبرنگاران را ندارم.ولي در ادامه مشایی ، شایعات مربوط به بازداشتش را رد کرد و گفت که روز سه شنبه به تهران بازخواهم‌گشت.  شایعات مربوط به خبر بازداشت مشایی دیروز و بعد از خبر باز هم تایید نشده خروج سعیدلو از کشور قوت گرفته بود. سایت بهاران که نزدیک به اعضای دولت بهار محسوب می شود نخستین بار با انتشار تصویری از مشایی این خبررا رد کرد و حال باید منتظر بود که بعد از بازگشت مشایی به تهران اتفاقات به کدام سمت خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا