من و خونگیرم یه هویی

در پی استقبال اهدا کنندگان از گرفتن عکس سلفی از خودشان هنگام اهدای خون، این سازمان نیز برای جهت دهی و انسجام بخشی به این حرکت خود جوش فرهنگی به مناسبت روز ملی انتقال خون ( ۹ مرداد) در نظر دارد مسابقه عکس سلفی اهدا کنندگان را برگزار کند. براساس این گزارش اهدا کنندگان می …

در پی استقبال اهدا کنندگان از گرفتن عکس سلفی از خودشان هنگام اهدای خون، این سازمان نیز برای جهت دهی و انسجام بخشی به این حرکت خود جوش فرهنگی به مناسبت روز ملی انتقال خون ( ۹ مرداد) در نظر دارد مسابقه عکس سلفی اهدا کنندگان را برگزار کند.

براساس این گزارش اهدا کنندگان می توانند از ۲۹ تیر تا ۱۱ مردادماه سال جاری ازخودشان هنگام اهدا سلفی بگیرند و به نشانی selfi@ibto.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش ، هر اهدا کننده می تواند سه سلفی ارسال کند و به پنج مورد از بهترین سلفی های ارسال شده جوایزی تعلق می گیرد.

این گزارش افزود : «من و خونگیرم یه هویی»، «من و کیسه خون»، «من روی تخت اهدا» از جمله موضوعات اعلام شده برای این مسابقه است. حتی اگر به هر دلیلی شرایط اهدای خون را نداشته باشید می توانید سلفی خود را در حال پذیرش یا مصاحبه با پزشک اهدا تهیه کنید و برای انتقال خون بفرستید.

نوشته های مشابه

روابط عمومی سازمان انتقال خون در اوایل ماه مبارک رمضان به دنبال استقبال مردمی برای اهدای خون وهمچنین گرفتن عکس سلفی هنگام اهدا به تمام مراکز انتقال خون اعلام کرد به هیچ عنوان جلوی عکس و سلفی گرفتن اهدا کنندگان را نگیرند و از اهدا کنندگان هم دعوت کرد هرچه دوست دارند عکس های سلفی و یه هویی از خودشان و کیسه خونشان بگیرند و به اشتراک بگذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا