۲۵ هزار روستا اینترنت دار می شوند

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود واعظی روز شنبه در آیین افتتاحیه ۲۰ طرح شرکت زیر ساخت و ارتباطات استان همدان با بیان اینکه فعالیت خوبی در ارایه خدمات اینترنتی به روستاهای کشور آغاز شده است افزود: در دولت تدبیر و امید طرح های خوبی برای توسعه زیرساخت ها و ارتباطات در پیش گرفته شده است …

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود واعظی روز شنبه در آیین افتتاحیه ۲۰ طرح شرکت زیر ساخت و ارتباطات استان همدان با بیان اینکه فعالیت خوبی در ارایه خدمات اینترنتی به روستاهای کشور آغاز شده است افزود: در دولت تدبیر و امید طرح های خوبی برای توسعه زیرساخت ها و ارتباطات در پیش گرفته شده است این در حالی است که در دولت قبلی به زیر ساخت های این حوزه بی توجهی شده است.
وی با بیان اینکه درصدد هستیم با یک برنامه جهشی مشکلات را حل کنیم افزود: به همین دلیل نباید مسوولان در خدمت رسانی به مسایل حاشیه ای بپردازند.
وزیر ارتباطات گفت: امروز ۲۰ طرح مهم در استان همدان بهره برداری می شود چرا که این استان ظرفیت ایجاد یک ارتباط قوی را داشته و موقعیت جغرافیایی استان نیز مطلوب است.
واعظی عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ایستگاه ماهواره ای کشور در شهرستان اسدآباد طراحی شده بود و کل ارتباط ایران با جهان از طریق این ایستگاه انجام می شد.
وزیر ارتباطات گفت: مردم این استان همواره همراه با انقلاب و آرمان های آن بوده و اگر امروز در دنیا و منطقه آبرو داریم مدیون خون شهدا هستیم.
واعظی با بیان اینکه در بخش ارتباطات نگاه ها به استان همدان ویژه خواهد بود تصریح کرد: در ایران نباید در خدمت رسانی به افراد بر اساس منطقه سکونتشان شهروند درجه یک و دو داشته باشیم.
وی اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال در حوزه ارتباطی استان همدان سرمایه گذاری کردیم که هم اکنون یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال از آن در قالب ۲۰ طرح به ثمر نشسته است.
وی اضافه کرد: این طرح هایی که انجام شده بر اثر همکاری بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر بوده و هم اکنون طرحی بدون مشارکت بخش خصوصی انجام نمی شود.
واعظی افزود: دولت در بخش ارتباطات تصدی گری را به حداقل رسانده است و فقط زیر ساخت ها را برای بخش خصوصی آماده می کند.
وی عنوان کرد: در بخش فیبر نوری کار خوبی انجام شده است اما از مسوولان می خواهیم به آنچه که تاکنون انجام داده اند رضایت ندهند.
شرکت در شورای اداری استان همدان از دیگر برنامه های امروز وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در همدان است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا