موج تجمل گرایی آی فون در میان کاربران ایرانی

به گزارش خبرنگار موبنا، در حالی که گوشی آی فون از بهای بالای دومیلیون تومانی برخوردار هستند مدتی است که با تقاضای چشمگیری از سوی کاربران ایرانی همراه شد است. به گفته برخی از کارشناسان این حوزه، تجمل گرایی این برند در میان کاربران ایرانی به حدی است که نیمی بیشتر از افرادی که به …

به گزارش خبرنگار موبنا، در حالی که گوشی آی فون از بهای بالای دومیلیون تومانی برخوردار هستند مدتی است که با تقاضای چشمگیری از سوی کاربران ایرانی همراه شد است.
به گفته برخی از کارشناسان این حوزه، تجمل گرایی این برند در میان کاربران ایرانی به حدی است که نیمی بیشتر از افرادی که به خرید این گوشی می پردازند از نحوه کار با این گوشی بی اطلاع هستند.
در حال حاضر گوشی آی فون مدل ۶ با ظرفیت ۱۶ و ۶۴ با قیمت دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومانی و دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می شود که با تقاضای بالایی از سوی مشتریان همراه شده است.
در همین حال گوشی آی فون مدل iPhone 6 Plus 16g با قیمت دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و همین مدل با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی با قیمت دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در سطح بازار موبایل عرضه می شود.
به گفته منابع بازاری تب آی فون از سال گشته در کشور شروع شده و همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود این روند بیش از گذشته شود.
به اعتقاد یک کارشناس حوزه آی تی با وجود اینکه سیستم عامل برند آی فون IOS است و دسترسی افراد را نسبت به آندروید به نرم افزارها و انواع انتقال ها محدود می کند، اما با تقاضای بیشتر افراد روبرو شده است.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا