کی‌روش هم تحریم‌ را لغو می‌کند؟!

کادرفنی تیم ملی برای آنالیز لیگ برتر در فصل پانزدهم برنامه‌ریزی دقیقی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای آنالیز ویژه رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید این رقابت‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای را مدنظر قرار داده است.

بر همین اساس و طبق روال سال‌های گذشته از زمانی که کارلوس کی‌روش زمام هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفته است، کادرفنی تیم ملی با حساسیت خاصی به منظور آنالیز دیدارهای باشگاهی، این رقابت‌ها را زیر نظر گرفته است تا جایی که طی این سال‌ها کادرفنی تیم ملی با تقسیم‌بندی هفتگی رقابت‌ها اجازه نداده است، هیچ مسابقه‌ای از زیر دست آنها در برود تا جایی که در همین آنالیز‌‌ها به واقع بازیکنانی به تیم ملی دعوت شدند که مشخصاً در بین نیروهای جوان یا پدیده‌های لیگ بودند تا در راستای جوانگرایی انجام شده در تیم ملی همین بی‌شمار جوانانی که اتفاقاً در اردوی جدید تیم ملی نیز شاهد حضور آنها بودیم، نقش پررنگی را ایفا کنند.

*برنامه‌ریزی برای حضور در شهرستان‌ها

البته اعضای کادرفنی طی این سال‌‌ها برای حضور در ورزشگاه‌ها بیشتر تمرکزشان بر روی دیدارهایی بوده که در تهران برگزار شده است و دیدارهایی که در شهرستان‌ها انجام شده‌اند نیز به صورت ویدئویی و با بازپخش آنها مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

با این حال برای فصل جدید کادرفنی تیم ملی برای این موضوع نیز برنامه ویژه‌ای در دستور کار دارد و دستیاران کی‌روش برای حضور در سایر استان‌های ایران برای تماشای از نزدیک دیدارهای لیگ طبق برنامه‌ریزی دقیق و مدون اقدام خواهند کرد تا این دیدارها نیز از تمام زوایا مورد بررسی قرار بگیرند.

*کی‌روش هم تحریم را لغو می‌کند؟

در اواخر فصل گذشته کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به دلایل مختلف از جمله برخی بدقولی‌هایی که از سوی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال صورت گرفته. برخی مسائل دیگر خیلی رغبتی به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات لیگ نشان نمی‌داد تا جایی که حدود سه چهار ماهی بازی‌های لیگ در غیاب سرمربی پرتغالی تیم ملی انجام شد و عجیب اینکه برخی دیدارهای مهم مثل دیدار دربی برگشت و حتی دیدارهای نمایندگان باشگاهی ایران در آسیا نیز در غیاب کی‌روش برگزار شد و این مربی که قبلاً چند باری حضور در استان‌های مختلف را تجربه کرده بود، حتی دیدارهای ورزشگاه آزادی را هم تحریم کرده و از حضور در این رقابت‌ها سر باز زد.

با این حال شنیده می‌شود کی‌روش در فصل جدید این تحریم را لغو کرده و به احتمال زیاد این مربی در صورت بازگشت به ایران قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، از همان هفته نخست با حضور در ورزشگاه‌ها، این دیدارها را از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا