فکری:قبلا فقط ملی‌پوش‎ها به استقلال می‌آمدند

به گزارش “ورزش سه”، فکری در این رابطه گفت: آقای قلعه‌نویی تصمیم گیرنده است و مختار است که کادرفنی اش را به سلیقه خودش انتخاب کند. این قلعه‌نویی است که تشخیص می‌ دهد چه کسانی در کنارش باشند و چه کسانی نه، در هر صورت من برای او آرزوی موفقیت می‌ کنم. وقتی از او …

به گزارش “ورزش سه”، فکری در این رابطه گفت: آقای قلعه‌نویی تصمیم گیرنده است و مختار است که کادرفنی اش را به سلیقه خودش انتخاب کند. این قلعه‌نویی است که تشخیص می‌ دهد چه کسانی در کنارش باشند و چه کسانی نه، در هر صورت من برای او آرزوی موفقیت می‌ کنم.

وقتی از او سوال شد اوضاع استقلال را پیگیر است یا خیر ادامه داد: فعلا که استقلالی ها مشغول تمرینات و انجام بازی های دوستانه هستند. در مورد خریدهایی که کرده اند باید بگویم خریدها به نسبت خوب بوده است چیزی که مهم است باید ببینیم کادرفنی و کادرمدیریت باشگاه قرار است وظایفشان را چگونه انجام بدهند. آنها با کارهایی که انجام خواهند داد، روی شرایط تاثیرگذارند.

وقتی از فکری سوال شد زمانی که او فوتبال بازی می‌ کرده است آمدن به تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس به راحتی الان بوده پاسخ داد: استقلال همیشه در زمان های گذشته چه در نسل ما و چه در نسل قبل از ما که همه بهترین بودند، سعی کرده بازیکنان ملی‌پوش را بخرد. اما الان به دلیل مشکلات مالی ای که وجود دارد، باشگاه نمی‌ تواند بازیکن درجه یک یا ملی‌پوش جذب کند و با این شرایط شاید خیلی ها می‌ خواهند از استقلال به تیم‌ملی بروند در کل بازیکنانی که خریداری شده اند، پتانسیل خوب شدن را دارند. امیدوارم که باشگاه تاوان این قضیه را با عدم نتیجه گیری ندهد.

دکمه بازگشت به بالا