طاهری: اختلاف باقری و برانکو منبع درستی ندارد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت پر‌سپولیس، گفت: ما با توجه به برنامه‌های که آقای برانکو به ما داده بود بر اساس آن بر‌نامه‌ریزی کرده و اردوی ترکیه را برگزار کردیم. از طرف دیگر بازیکنان مدنظر آقای برانکو را هم جذب کردیم. اردوی ما در ترکیه …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت پر‌سپولیس، گفت: ما با توجه به برنامه‌های که آقای برانکو به ما داده بود بر اساس آن بر‌نامه‌ریزی کرده و اردوی ترکیه را برگزار کردیم. از طرف دیگر بازیکنان مدنظر آقای برانکو را هم جذب کردیم. اردوی ما در ترکیه خیلی بی حاشیه و مثبت پیگیری شد و حتما گزارش‌های آن هم به شما رسیده است. روز گذشته (جمعه) هم جلسه‌ای با آقای برانکو و کادرفنی داشتیم. مشکلات، نقاط قوت و ضعف بررسی شد و درباره آنها تصمیم گیری شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که برانکو تنها در چهار پست بازیکن خواسته بوده است؟ اظها‌ر کرد: اجازه دهید بعد از پایان زمان نقل و انتقالات در این باره صحبت کنیم، ولی به صورت کلی باید بگویم که طبق نظر برانکو در پست‌هایی که ایشان بازیکن می‌خواست، بازیکنانی معرفی شدند و خیلی از افرادی که ایشان می‌خواستند هم جذب شدند. از سوی دیگر هم چند بازیکن دیگر را هم می‌خواستیم که بنا به دلایلی با وجود تمام تلاش‌های ما ادامه همکاری‌شان با باشگاه پر‌سپولیس مقدور نشد؛ مثل آقای نوری ولی اجازه دهید بیش از این چیزی نگویم. به همین دلیل ما از بازیکنان دیگری مثل مسلمان و کامیابی‌نیا استفاده کردیم تا این نقاط خالی را پر کنیم. البته بازیکنان دیگری در فاز حمله و فاز دفاعی همچنان مدنظر برانکو هستند. ما در حال مذاکره با این افراد هستیم و به دنبال استفاده از بهترین بازیکنان هستیم.

مدیر‌عامل پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که بحث ضرغام اسماعیل به کجا رسید؟ بیا‌ن‌ کرد: این بازیکن را ما فصل پیش می‌خواستیم، اما او بازیکن تیم پلیس عراق است. آن زمان هم به دلیل برخی از مشکلات قانونی او را جذب نکردیم، چرا که در تیم عراقی به میدان رفته بود. امسال هم اقداماتی انجام دادیم. او در لیست برانکو بود و ما هم تلاشمان را کردیم تا این بازیکن را جذب کنیم. البته ایشان در اولویت ما قرار نداشت، ولی او را هم در لیستمان قرار دادیم و نفر دیگری را در اولویت قرار داده بودیم و مذاکراتی را با او انجام دادیم ولی او ترجیح داد با باشگاه فصل گذشته‌اش ادامه همکاری دهد. درباره ضرغام اسماعیل باید بگویم که خیلی‌ها خودشان را به عنوان مدیر برنامه‌های او معرفی کردند، ولی ما با مدیر بر‌نامه‌های اصلی او در تماس بودیم و صحبت کردیم. او به ما گفت که این بازیکن، آزاد نیست و چهار سال دیگر با تیمش قرارداد دارد. بر همین اساس تنها راهی که باقی می‌ماند این است که ما اسماعیل را به صورت قرضی جذب کنیم. ما هم اقدامات لازم را انجام دادیم، اما در پایان باشگاه پلیس عراق این مساله را قبول نکرد. ظاهرا آنها می خواستند که این بازیکن را به اروپا بفرستند. بر همین اساس این بازیکن از لیست ما خارج شد و ما به دنبال بازیکنان دیگری هستیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا کریم باقری فصل آینده هم در کنار پر‌سپولیس خواهد بود؟ گفت: این مربی از فصل گذشته قراردادی دارد که امسال هم قراردادش معتبر است و در کنار ما خواهد ماند. البته مشکلات شخصی دارد که ما به دنبال رفع آن مشکلات شخصی هستیم.

نوشته های مشابه

وی در پاسخ به این سوال که آیا باقری با برانکو مشکل دارد؟ عنوان کرد: خیر! متاسفانه این شایعات هیچ مرجع درستی ندارد و گاهی اوقات وقتی بررسی می‌کنیم می بینیم که این شایعات از جاهای خاصی بیرون می‌آید.

دکمه بازگشت به بالا