ستاره های ملوان در لیگ پانزدهم

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی ها که چند وقتی است تمرینات خود را آغاز کردند، امروز جلسه معارفه سرمربی جدید خود را در برنامه دارند. انزلی چی ها امسال چند بازیکن مطرح سرباز را به ترکیب خود اضافه کرده است. آرش افشین یکی از بازیکنان مطرحی است که امسال به ترکیب ملوانی ها اضافه شده …


به گزارش “ورزش سه”، ملوانی ها که چند وقتی است تمرینات خود را آغاز کردند، امروز جلسه معارفه سرمربی جدید خود را در برنامه دارند.

انزلی چی ها امسال چند بازیکن مطرح سرباز را به ترکیب خود اضافه کرده است.


آرش افشین یکی از بازیکنان مطرحی است که امسال به ترکیب ملوانی ها اضافه شده است تا با گلزنی برای این تیم بتواند بازهم خود را به سطح اول فوتبال ایران برساند.
پژمان نوری، مازیار زارع و جلال رافخایی سه بازیکن اصلی سال های پیش انزلی چی ها بودند که امسال نیز این تیم امیدهای فراوانی به این سه بازیکن بسته است.

حسین ماهینی نیز که جام ملت های آسیا را به خاطر خدمت سربازی از دست داد امسال تلاش خود را به کار بسته تا بتواند بازهم به تیم ملی دعوت شود.

محمدحسین کنعانی، عزت پورقاز، حسین ماهینی، آرش افشین، پژمان نوری، مازیار زارع، جلال رافخایی، سروش سعیدی، سعید یوسف زاده، عزیز معبودی، ایمان صادقی و … تمام ستاره های ملوانی ها برای لیگ پانزدهم هستند.

 

 

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا