نتقال دائمی صبا مطرح نیست

ه گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس حسن عابدی، در خصوص واگذاری باشگاه صبا به بخش خصوصی اظهار داشت: با توجه به اینکه صبا متعلق به استانداری قم بود و از محل اعتبارات دولتی هزینه‌های این تیم تامین می‌شد، تلاش شد تا به بخش خصوصی پیش برود و با حفظ مالکیت این تیم …

ه گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس حسن عابدی، در خصوص واگذاری باشگاه صبا به بخش خصوصی اظهار داشت: با توجه به اینکه صبا متعلق به استانداری قم بود و از محل اعتبارات دولتی هزینه‌های این تیم تامین می‌شد، تلاش شد تا به بخش خصوصی پیش برود و با حفظ مالکیت این تیم باشگاه خصوصی شود. استاندار وقت هم با دقت تمام و با تلاش بسیار این کار را انجام داد و سرانجام باشگاه به بخش خصوصی واگذار شد که اصالت و مالکیت آن نیز حفظ شد.

وی ادامه داد: حالا از هواداران این انتظار می‌رود که با حضور در ورزشگاه یادگار امام از تیم حمایت کنند و به گونه‌ای از زحمات مسئولان برای انجام چنین اموری تشکر کنم. حضور هواداران در بازی‌های صبا و همچنین در تمرینات این تیم می‌تواند قوت قلبی برای مسئولان و بازیکنان این تیم باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم در خصوص برخی شایعات مبنی بر انتقال تیم صبا به تهران اظهار داشت: چنین مسئله‌ای وجود ندارد. شرایط به گونه‌ای است که بخشی از تمرینات تیم در تهران برگزار و بخش دیگری در قم برگزار شود. این نیست که بخواهد کلا تیم به تهران منتقل شود. به علت رفت و آمدهای مکرر بازیکنان و تقاضای کادر فنی این تصمیم باید گرفته شود که البته هنوز در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشده و باید با تعامل این امر انجام شود. ما جلساتی خواهیم داشت و مشخص خواهیم کرد که این مسئله چگونه انجام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا