بازیکنان پرسپولیس در شرایط ایده‌آل هستند

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر آندره پانادیچ، در خصوص اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تمرینات خیلی خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتند و به آمادگی ایده‌آل رسیده اند. وی در ادامه افزود: ما …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر آندره پانادیچ، در خصوص اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تمرینات خیلی خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتند و به آمادگی ایده‌آل رسیده اند.

وی در ادامه افزود: ما دو دیدار تدارکاتی با تیم های خوبی را داشتیم که نتایج خوبی را هم کسب کردیم. بازیکنان نیز در این دو بازی عملکرد خوبی داشتند و از نظر بدنی کاملا آماده بودند.

دستیار اول برانکو ایوانکوویچ در مورد بازیکنان جدید جذب شده به تیم عنوان کرد: همه بازیکنان ما خوب هستند و در کنار سایران تمرینات را دنبال می‌کنند و همه در شرایط ایده‌آل قرار دارند.

پانادیچ همچنین گفت: امیدوارم با شروع لیگ نیز همین شرایط ایده‌آل را داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم، زیرا ما باید از بازی اول فقط به پیروزی و در پایان هم به کسب قهرمانی فکر کنیم.

 

دکمه بازگشت به بالا