نکونام: بیک زاده و صادقی را به سایپا نمی آورم

نکونام به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: من هم با آقای جلالی در مورد اینکه در این فصل سایپا مدعی قهرمانی است، موافقم. از ابتدای فوتبالم هر زمان در هر تیمی بودم طرز فکرم این است که باید نتیجه بگیرد. در کل آدم جاه طلبی هستم و همیشه سعی می کنم تا تمام تلاشم را بکنم …

نکونام به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: من هم با آقای جلالی در مورد اینکه در این فصل سایپا مدعی قهرمانی است، موافقم. از ابتدای فوتبالم هر زمان در هر تیمی بودم طرز فکرم این است که باید نتیجه بگیرد. در کل آدم جاه طلبی هستم و همیشه سعی می کنم تا تمام تلاشم را بکنم که تیمم قهرمان شود، اما اینکه در مورد سایر مدعیان سوال می کنید هنوز خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم باید بازی ها شروع شود تا ببینیم که چه تیمهایی مدعیان لیگ پانزدهم هستند.

هنوز شماره ۶ برایم مهم است

یادم می آید زمانی که در تیم ملی همزمان با کریم باقری حضور داشتی، مصاحبه ای انجام دادی و گفتی که آقا کریم را دوست دارم ولی خدایی شماره ۶ خیلی برایم مهم است. در سایپا هم ۶ را می پوشی؟ نکونام در جواب گفت: البته هنوز پیراهن شماره ۶ خیلی برایم مهم است. اصولا من فکر می کنم که این شماره برایم شانس می آورد و چون سالهای زیادی در باشگاهی و تیم ملی آن را به تن کردم با این پیراهن مانوس هستم، اما زمانی که به سایپا آمدم گفتم اگر کسی این شماره را بر تن نمی کند، من آن را بپوشم .

در تیمهای بی حاشیه تمرکز بیشتری دارم

نکونام در پاسخ این سوال که چطور بین تیمهای مثل سایپا، تراکتور، نفت وسپاهان، تیم سایپا را انتخاب کرد، گفت: می پرسید چرا سایپا را انتخاب کردم در جواب باید بگویم گذشته از کار در کنار آقای جلالی مربی سابق خودم من همیشه دوست دارم در تیمهای بی حاشیه کار کنم و اینطوری می توانم تمرکز بیشتری روی فوتبالم داشته باشم. تیم سایپا جزو تیمهای با ریشه خوب است و فکر می کنم از پتانسیل بالایی هم برخوردار است. بقیه باشگاههایی هم که اسم بردید پیشنهاد دادند و به من لطف داشتند ولی در نهایت ترجیح من به حضور در سایپا بود.

به صادقی گفتم بازوبند برای من اهمیتی ندارد

من از دیروز در تمرینات سایپا شرکت کردم این که شما می گویید میانگین سنی سایپا بالا است در جواب باید بگویم که من بارها گفته ام که سن و سال در فوتبال مهم نیست و کارایی و پتانسیل بازیکنان در زمین است که اهمیت دارد ضمن اینکه من فکر می کنم در تیم ما تلفیق باتجربه و جوان حضور دارد که معمولا در فوتبال ثابت شده که این ترکیب بیشتر از جوانگرایی صرف عمل می کند. در مورد بحث کاپیتانی سوال کردید من روز گذشته درتمرینات سایپا هم به آقای صادقی و دیگر دوستان گفتم که اصلا برای من بازوبند مهم نیست و دوست دارم روند گذشته تیم ادامه داشته باشد و کاپیتانهای سایپا هم مثل گذشته ادامه دهند و بخاطر حضور من بحث کاپیتانی تغییری نکند.

بیک زاده و صادقی را به سایپا نمی آورم

شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه هاشم بیک زاده و امیر حسین صادقی به واسطه حضور من به سایپا می پیوندند باید در این مورد بگویم که هر دوی آنها دوستان من هستند و بازیکنان خوبی که خیلی از تیمها دنبال جذب آنها هستند ولی من در عمرم از این کارها نکردم چه زمان قدیم در پاس و استقلال و چه حالا که در سایپا هستم. مطمئن باشید که هیچ کس به واسطه من به سایپا نمی آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا