دستگیری مزاحمان اینترنتی

به گزارش خبرنگار موبنا، “داریوش پورسعید” اظهار کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد. وی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرایم سایبری مشخص شد که فرد مزاحم با ارسال پیام‌های حاوی فحش‌های …

به گزارش خبرنگار موبنا، “داریوش پورسعید” اظهار کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.
وی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرایم سایبری مشخص شد که فرد مزاحم با ارسال پیام‌های حاوی فحش‌های رکیک و تهدید قصد مزاحمت و توهین به شاکی داشته است.
رییس پلیس فتای استان بوشهر اضافه کرد: کارآگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز کردند که در نتیجه متهم بلافاصله شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارایه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: از طریق شبکه اجتماعی موبایلی واتساپ متن و پیام‌های به‌منظور توهین و تهدید شاکی به انگیزه انتقام ارسال می‌کردم.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا