بلیکس:‌ ایران با توافق به همه چیز نمی رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سابق بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید که توافق ایران بسیار دقیق نگاشته شده و با اجرای گام به گام آن، احتمال بازگشت آرامش و ثبات به خاورمیانه وجود خواهد داشت. خبرگزاری فارس: هانس بلیکس:‌ با آنهایی که می‌گویند ایران با توافق به همه چیز رسید، مخالف‌ام «هانس بلیکس» دیپلمات سوئدی و …

خبرگزاری فارس: رئیس سابق بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید که توافق ایران بسیار دقیق نگاشته شده و با اجرای گام به گام آن، احتمال بازگشت آرامش و ثبات به خاورمیانه وجود خواهد داشت.
خبرگزاری فارس: هانس بلیکس:‌ با آنهایی که می‌گویند ایران با توافق به همه چیز رسید، مخالف‌ام

«هانس بلیکس» دیپلمات سوئدی و رئیس سابق بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که پیش از حمله آمریکا به عراق، سال‌ها به دنبال تسلیحات کشتار جمعی در این کشور بود، از توافق ایران و ۱+۵ استقبال و حمایت کرده است.

بر اساس گزارش شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی، بلیکس در ابتدای مصاحبه خود، به ساختار توافق اشاره کرده و گفته چنین توافقی «دور از دسترس» می‌نمود و با داشتن جزئیات کافی، توان ایجاد صلح و ثبات در خاورمیانه را خواهد داشت.

بلیکس در ادامه به منتقدان آمریکایی توافق پاسخ داده و گفته:‌«دیده‌ام که برخی می‌گویند ایران با این توافق به همه‌چیز رسیده است ولی من چنین رویکردی را درک نمی‌کنم.»

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا