پاسخ برانکو به هیئت مدیره پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط تمرینات پرسپولیس گفت: اینجا احساس خوبی داریم، شرایط خوبی برای کار وجود دارد و آرامش هست. خیلی کار کردیم و فکر می‌کنم کادر فنی‌ به تمام اهدافی که از قبل تعیین کرده بود رسیده است. تنها مشکل این بود سطح آمادگی همه …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط تمرینات پرسپولیس گفت: اینجا احساس خوبی داریم، شرایط خوبی برای کار وجود دارد و آرامش هست. خیلی کار کردیم و فکر می‌کنم کادر فنی‌ به تمام اهدافی که از قبل تعیین کرده بود رسیده است. تنها مشکل این بود سطح آمادگی همه بازیکنان یکسان نبود. بعضی از بازیکنان در زمان‌های متفاوت به تیم ملحق شدند. همان طور که می‌دانید تمرینات آماده‌سازی ما در تهران با ۶ بازیکن بود که ۲ نفر یعنی قاسمی و اسماعیل‌زاده رفتند.

وی افزود: بعد از ۲۰ روز سایر بازیکنان به تیم ملحق شدند. طبیعی است سطح آمادگی همه بازیکنان یکسان نباشد و حداقل یک ماه وقت لازم است تا همه به سطح آمادگی یکسان برسند، اما از تلاش و میل به کار بازیکنان راضی هستم. آنها زحمت کشیدند و تمام فشارها را تحمل کردند. به خاطر این استقامت به بازیکنان تبریک می‌گویم و این موضوع رضایت کامل مرا در پی داشته است.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان و محرومانی که سرخ‌پوشان در نخستین مسابقه خود در لیگ دارند، اظهار داشت: در این مدت در اردو خوب کار کردیم و فقط ماریچ در بین بازیکنان مصدومیت کمی داشت که در دو بازی تدارکاتی اول نبود و حالا با رفع شدن مصدومیتش در بازی دیگر حضور دارد. مشکل دیگر محرومیت برخی بازیکنان مانند سوشا است که کار ما را در لیگ سخت می‌کند. شعبانی هنوز قرارداد نبسته و مایکل هم به تیم اضافه نشده، نورمحمدی و عالیشاه هم محروم هستند، به همین دلیل برای بازی اول مشکل بزرگی داریم. حیدریه و مسلمان دو سه روز پیش به تیم اضافه شدند و زمان زیادی لازم است به آمادگی سایر بازیکنان برسند.

* تفاوتی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد

برانکو در پاسخ به این سوال که بین بازیکنان ذخیره و اصلی تفاوت زیادی به چشم می‌خورد و برخی بازیکنان مانند علیپور و کمندانی تجربه زیادی ندارند نظر شما در این باره چیست، عنوان کرد: چطور به این نتیجه رسیدید که اختلاف زیاد است؟ ما با ترک‌ها بازی کردیم، به نظر شما کدام نیمه بهتر بود؟ یا در بازی با ترینیداد و توباگو کدام نیمه بازی روانی داشتیم؟ تفاوتی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد و این قدرت تیم ماست. در واقع می‌توانم بگویم این موضوع آسایش خیال برای مربی است. کمندانی، علیپور و رحمتی می‌توانند بازی کنند. امیدوارم حیدریه و مسلمان را هم ببینیم.

وی افزود: ما ۱۳ بازیکن جوان داریم؛ محمد انصاری که برای تست آمد خودش را به تیم تحمیل کرد و قطعا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین جا باید چند مطلب را بگویم: الان برای شما سرمایه‌های پرسپولیس را می‌شمارم که بازیکنان ۲۳ سال و کمتر از ۲۳ سال هستند. مرتضی قدیمی‌پور، رضاییان، انصاری، نورالهی، حیدریه، کامیابی نیا که البته ۲۶ ساله است، کمندانی، رحمتی، احمدزاه، طارمی، علیپور، امید و علی فاطمی ۱۳ بازیکن جوان هستند؛ یعنی نصف تیم که ۲۳ سال و زیر ۲۳ سال هستند که در بین آنها بازیکنان با تجربه‌ای مانند نورمحمدی و بنگر هم داریم. باید این را مد نظر داشته باشید بازی‌های تدارکاتی ما بدون بازیکنان خارجی بوده است.

* انتظارات هواداران همیشه بالاست

برانکو در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید با این صحبت‌ها انتظار هواداران بالا رود، تصریح کرد: هواداران همیشه حق دارند و انتظاراتشان همیشه بالاست. آنها انتظار دارند پرسپولیس در بالای جدول باشد و برای قهرمانی بجنگد. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم،هواداران فقط بازی خوب و نتیجه را مد نظر دارند. اما باید بگویم چطور در مدت کوتاه توانستیم با وجود مشکلاتی که داشتیم تیم را ببندیم.

وی همچنین درباره خبری که اعلام شده پرسپولیس نمی‌تواند به دلیل مشکلات مالی در فصل نقل و انتقالات بازیکن بخرد، اظهار داشت: خبر بدی است. اما اطلاعی در این باره ندارم و از شما این موضوع را می‌شنوم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه شما به دنبال دفاع چپ بود، چه فکری برای این موضوع کردید، گفت: حاتمی، حیدری و انصاری هم می‌توانند در این پست بازی کنند، اما انصاری و حیدری تمرینات کمی داشته‌اند و دیر به تیم رسیده‌اند.

* هیچ بازیکن خوبی حاضر نمی‌شود تست بدهد

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات زادمهر عضو هیات مدیره مبنی براینکه گفته بازیکنان خارجی بدون اینکه در تمرینات باشند جذب نمی‌شوند و باید تست بدهند، در این باره با شما صحبت شده، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم نشنیدم. با من صحبتی نشده است. هیات مدیره احتمالا در این باره تصمیم گرفته است. این رویه خوب است، اما نمی‌دانم کدام بازیکن خوبی رضایت می‌دهد برای تست بیاید. شاید بازیکنانی که در حد پرسپولیس نباشند تست بدهند. ما حتی دروازه‌بان می‌خواستیم، اما ایرانی‌ها حاضر نشدند تست بدهند. بازیکنانی که از لیگ یک هم بودند حاضر نشدند تست بدهند.

وی همچنین درباره اینکه به عنوان کارشناس ضعف پرسپولیس را در کجا می‌دانید، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم. من مربی پرسپولیس هستم و نمی‌توانم نقاط قوت و ضعف تیم را بگویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که درباره مهاجم چه کار کردید، گفت: این را از کمیته فنی باشگاه بپرسید، آنها در جریان هستند، کار من فقط تمرین و کار است.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه در تهران برنامه‌تان برای اردو و بازی تدارکاتی چیست، اظهار داشت: تا شروع فصل بازی نخواهیم داشت، اما در طی فصل بین دو بازی سعی می‌کنیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

* پرسپولیس بهترین هواداران دنیا را دارد

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که صحبت شما با هواداران چیست، گفت: فقط می‌گویم پرسپولیس بهترین هواداران دنیا را دارد. هوادارانی که با احساس به باشگاه وصل هستند و استحقاق این را دارند تیم مورد علاقه‌شان برای قهرمانی بجنگد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جواب هواداران را با کار خوب بدهیم. در فاز ایجاد یک پرسپولیس قدرتمند هستیم و این ۴ بازیکن جوانی که شمردم نیاز به حمایت دارند، به آنها باید اعتماد شود که قطعا این حمایت‌ها در نتیجه‌گیری خوب بازیکنان موثر است، حتی اگر در برخی مسابقات بازی خوبی نداشته باشند. این حمایت‌ها لازم است و بازیکنان نیز جواب این حمایت‌ها را با کار خوب می‌دهند. بازیکنان استحقاق حمایت از سوی باشگاه و هواداران را دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا