با دیپلماسی می‌توان چالش‌ها را حل کرد

جرارد جاکوبوس وان بوهمن در جلسه امروز شورای امنیت برای تصویب قطعنامه ۲۲۳۱ در ارتباط با توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ خاطرنشان کرد: ما باید مطمئن شویم که طرف‌های این توافق آن را به صورت شفاف اجرا می‌کنند تا سوءتفاهمی در این ارتباط ایجاد نشود و ما در این ارتباط طرفین را تشویق می‌کنیم. …

جرارد جاکوبوس وان بوهمن در جلسه امروز شورای امنیت برای تصویب قطعنامه ۲۲۳۱ در ارتباط با توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ خاطرنشان کرد: ما باید مطمئن شویم که طرف‌های این توافق آن را به صورت شفاف اجرا می‌کنند تا سوءتفاهمی در این ارتباط ایجاد نشود و ما در این ارتباط طرفین را تشویق می‌کنیم.

وی که به عنوان عضو غیردائم شورای امنیت در این جلسه سخنرانی می‌کرد با بیان این‌که «جامعه جهانی ایران را تشویق می‌کند که مسیر شفاف‌سازی در ارتباط با فعالیت‌های هسته‌ای‌اش تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی کند» تاکید کرد: قرارداد خوبی بین طرفین به امضاء رسید و ما این موضوع را به جامعه بین‌المللی تبریک می‌گوییم.

وی با بیان این‌که «ایران اعلام کرده که تلاش دارد که اختلافات خود را با جامعه جهانی حل کند و سوء تفاهم‌ها را رفع کند» تاکید کرد که این توافق نشان داد با مذاکره و دیپلماسی می‌توان چالش‌های پیش روی جامعه جهانی را حل کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا