بارش‌ های پراکنده در کشور طی ۲ روز آینده

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس  تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، عصر امروز در سواحل دریای خزر و استان اردبیل، بارش باران به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت، و از اوایل امشب برای دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، ارتفاعات هرمزگان و فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده …

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس  تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، عصر امروز در سواحل دریای خزر و استان اردبیل، بارش باران به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت، و از اوایل امشب برای دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، ارتفاعات هرمزگان و فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، فردا در پاره‌ای از مناطق سواحل دریای خزر، استان اردبیل و برخی نقاط دامنه‌های زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: پنج شنبه علاوه بر تشدید بارش‌ها در سواحل دریای خزر برای برخی نقاط شمال غرب نیز بارش پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه تصریح کرد: طی سه روز آینده نیز در شرق کشور وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که این وضعیت چهارشنبه شب و طی روز پنجشنبه درشمال سیستان وبلوچستان، به ویژه در منطقه زابل، تشدید می‌شود. دریای خزر و شرق دریای عمان نیز امروز و طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

نوشته های مشابه

وی افزود: فردا  آسمان تهران  صاف در بعدازظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به  ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا