به رسانه‌ ها اجازه افشاگری فساد را بدهیم

رییس سازمان بازرسی کل کشور به مبارزه جدی با فساد به ویژه فساد اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید به رسانه‌ها اجازه افشاگری فساد را بدهیم. ناصر سراج در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمانشاه اظهارکرد: کار سازمان بازرسی نظارت است و هرگز مدیران این سازمان هدف مچ‌گیری ندارند، بلکه بنای آنها کمک …

رییس سازمان بازرسی کل کشور به مبارزه جدی با فساد به ویژه فساد اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید به رسانه‌ها اجازه افشاگری فساد را بدهیم.

ناصر سراج در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمانشاه اظهارکرد: کار سازمان بازرسی نظارت است و هرگز مدیران این سازمان هدف مچ‌گیری ندارند، بلکه بنای آنها کمک و راهنمایی به مدیران است.

وی ادامه داد: ما مردم نجیبی در کشور داریم که باید قدر آنها را دانسته و شبانه روز برای‌شان کار و تلاش خستگی‌ناپذیر انجام دهیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهارکرد: وظیفه این سازمان نظارت و بازرسی است و ما نظارت را بر بازرسی ترجیح می‌دهیم.

سراج تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که تقریبا در تمامی کشورهای دنیا وجود دارد بحث فساد به ویژه فساد اقتصادی است که البته نوع برخوردها با این امر در هر کشوری متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: در همه کشورها قانون و قوانینی وجود دارد که بر ریشه کن کردن فساد تاکید می‌کند و همه کشورها متفق‌القول هستند که باید فساد ریشه کن شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: ما نیز قوانین بسیار جامعی در امر مبارزه با فساد داریم که متاسفانه همواره مورد بی‌مهری قرار گرفته اند، اما در این مدتی که بنده مسئولیت سازمان بازرسی را بر عهده گرفته‌ام سنگ بنا بر این بوده که قانون‌گرایی در امر مبارزه با فساد در دستور کار قرار دهیم.

سراج اظهارکرد: امروز در داخل کشور همه اصرار بر مبارزه جدی با فساد داریم و معتقدیم که این مهم تنها با قانون گرایی و عمل به آن انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات مثبتی که سال گذشته در امر مبارزه با فساد در کشور صورت گرفت که البته این اول کار است، رتبه ایران در امر مبارزه با فساد هشت پله بهبود پیدا کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: مبارزه با فساد عزم ملی می‌خواهد و در تمامی قوا نیاز به وجود آن به شدت احساس می شود.

سراج در ادامه به مساله بیکاری در کشور اشاره کرد و گفت: بیکاری یکی از اصلی ترین مشکلات و صدالبته معضلات امروز کشور است، به گونه ای که بیش از ۷۰ درصد زندانیان کشور به دلیل بیکاری پای آنها به جرم و زندان باز شده است.

وی تاکید کرد: باید به هر نحو ممکن برای معضل بیکاری در کشور چاره‌ای بیاندیشیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: شفافیت اگر باشد بسیاری از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد، بنابراین ما باید به رسانه‌ها اجازه افشاگری در امر فساد را بدهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا