مسلمان:بگذارند هفته‌اول برسد بعد شایعه بسازند

به گزارش “ورزش سه”، محسن مسلمان این روزها با مشکلات زیادی مواجه شده است؛ بعد از مشکل در دریافت رضایتنامه اش از ذوبی ها که با تعامل بین دو باشگاه این مشکل برطرف شد، این روزها رسانه ها در حال حاشیه سازی برای او هستند. چیزی که باعث دلخوری شدید این بازیکن جوان شده است. …

به گزارش “ورزش سه”، محسن مسلمان این روزها با مشکلات زیادی مواجه شده است؛ بعد از مشکل در دریافت رضایتنامه اش از ذوبی ها که با تعامل بین دو باشگاه این مشکل برطرف شد، این روزها رسانه ها در حال حاشیه سازی برای او هستند. چیزی که باعث دلخوری شدید این بازیکن جوان شده است. ستاره جوان پرسپولیسی ها بعد از حاشیه ای که برای عفونت چشمش ساخته شد اکنون با این پرسش از سوی رسانه ها مواجه شده که با نظر برانکو ایوانکوویچ جذب شده یا خیر.

محسن مسلمان که روز گذشته با حضور در هیات فوتبال تهران قراردادش را با پرسپولیس به امضا رساند در این باره گفت: اتفاق خیلی بزرگی بود و خوشحالم که می توانم در فصل آینده در ترکیب پرسپولیس به میدان بروم. هدف بزرگی در سر دارم و مطمئن باشید تمام تلاشم را برای تیم انجام خواهد داد. پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و امیدوارم موفق شویم به قهرمانی نیز برسیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با تعاملی که بین دو باشگاه انجام شد موفق شدم رضایتنامه ام را از ذوب آهن دریافت کنم. روز گذشته هم قراردادم را رسما ثبت کردم و به این ترتیب به زودی با حضور در ترکیه در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد.

مسلمان درباره شایعه ای که روز گذشته در رسانه ها به راه افتاد و عنوان شده بود او با نظر کادرفنی و برانکو جلب نشده نیز گفت: باید به این حاشیه ها عادت کنم. نظری در این باره ندارم و در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و مطمئنا وقتی با من قرارداد امضا شده با نظر کادرفنی بوده و امضای قراردادم سندی بر این ادعاست. من دوست ندارم مصاحبه کنم و به اینجا آمدم تا فوتبال بازی کنم. بگذارید بازی ها آغاز شود و آن زمان همه چیز مشخص خواهد شد.

بازیکن جوان پرسپولیس در ادامه گفت: حضور در تیم ملی، درخشش در ترکیب پرسپولیس و قهرمانی و انشاالله لژیونر شدن برنامه های من در فصل آتی است و تمام تمرکزم روی این هدف است. نمی خواهم وارد حاشیه ها شوم و به نظرم اکنون همه باید به هم کمک کنیم تا پرسپولیس به نتیجه مورد نظر برسد.

دیگر حاشیه مربوط به مسلمان به عفونت چشم هایش بود که او در این باره اینطور توضیح داد: همانطور که گفتم چشم هایم دچار حساسیت و عفونت شده و به زودی با مداوایی که کادرپزشکی پرسپولیس انجام داده خوب خواهد شد.

مسلمان فردا برای حضور در اردوی پرسپولیس در ترکیه، ایران را ترک خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا