واکنش ضرغامی به توافق هسته‌ای

عزت‌الله ضرغامی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود درباره توافق هسته‌ای چنین نوشت: «برجام (برنامه جامع اقدام مشترك)؛ مذاکرات هسته ای در مرحله جمع بندی به پایان رسید و باید در مرحله بعدی در شواریعالی امنیت ملی و یا مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرارگیرد. از تیم مذاکره کننده، به ویژه آقای محمدجواد ظریف …

عزت‌الله ضرغامی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود درباره توافق هسته‌ای چنین نوشت:

«برجام (برنامه جامع اقدام مشترك)؛ مذاکرات هسته ای در مرحله جمع بندی به پایان رسید و باید در مرحله بعدی در شواریعالی امنیت ملی و یا مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرارگیرد.

از تیم مذاکره کننده، به ویژه آقای محمدجواد ظریف تشکر می کنیم و برای آنان آرزوی موفقیت های بیشتر داریم. خسته نباشند.
بدون تردید، مواضع صریح و مقتدرانه رهبری معظم در فرآیند مذاکرات، نقش محوری در عقب نشینی، اصلاح و تعدیل مواضع ١+٥ داشته است.

پی نوشت: این رويداد باید مایه ی وفاق ملی شود. آنچه برای دشمن به مراتب مهم تر از هسته ای است، ایجاد اختلاف و شکاف بین آحاد ملت شجاع و مقاوم ایران است.

تأكيد رئیس جمهور محترم مبنی بر رعایت خطوط قرمز رهبری، نقش تعیین کننده ای در پذیرش این جمع بندی دارد. نظارت دقیق بر انجام تعهدات طرف مقابل در فواصل زمانی تعیین شده و جلوگیری از بدعهدی و اقدامات خلاف تصمیم مشترک از نکات کلیدی است که نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع از سوی دولت محترم است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا