از دیدار شاگردان کی‌روش با سامورایی‌ها تا احتمال دیدار با شیرهای بین‌النهرین/ اوج حساسیت در دیدار با عمان

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ آماده می‌کند، مهرماه امسال، ماه هیجان انگیزی را سپری خواهد کرد. **در انتظار موافقت عراق مسئولان تیم ملی در این ماه باید یک دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی …

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ آماده می‌کند، مهرماه امسال، ماه هیجان انگیزی را سپری خواهد کرد.

**در انتظار موافقت عراق

مسئولان تیم ملی در این ماه باید یک دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ را برگزار کنند.

به این ترتیب شاگردان کی‌روش در تاریخ ۱۶ مهرماه از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در کشور عمان به مصاف این تیم خواهد رفت.

بر همین اساس مسئولان تیم ملی ایران برای برگزاری دیدار با تیم ملی عراق در تاریخ ۱۱ مهرماه به این تیم پیشنهاد داده‌اند و در انتظار موافقت برای برگزاری این دیدار از سوی فدراسیون عراق هستند.

تیم ملی عراق ملقب به شیرهای بین‌النهرین در تاریخ ۱۶ مهرماه باید از هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی ویتنام برود و هیچ بعید نیست این تیم نیز درصدد بیاید برای آماده‌سازی این دیدار و قبل از دیدار با ویتنام با سفر به کشورمان رو در رو با تیم کی‌روش قرار بگیرد.

**اوج هیجان در عمان

تیم‌های ملی ایران و عمان از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بیشتر کارشناسان فوتبال از عمان به عنوان تنها حریفی نام می‌برند که می‌تواند در گروه چهارم رقابت‌ها برای تیم ملی کشورمان در راه صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دردسرساز شود.

البته تیم ملی در دیدار اول خود مقابل ترکمنستان نیز نتیجه قابل توجهی کسب نکرد و با نتیجه یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد و اگر همین روند نتیجه‌گیری از سوی تیم ملی ایران مقابل تیم‌های ضعیف گروه ادامه داشته باشد و کار صعود به اما و اگر بکشد، باید شاهد اوج هیجان و حساسیت در دیدار دو تیم ایران و عمان باشیم.

**دیدار با سامورایی‌ها دو روز زودتر از موعد مقرر

به گزارش فارس، تیم‌های ملی ایران و ژاپن ۱۹ مهرماه امسال در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.

این دیدار قرار بود در تاریخ ۲۱ مهر برگزار شود که به خاطر شرایطی که ژاپنی‌ها پس از دیدار با سوریه در تاریخ ۱۶ مهر داشتند این مسابقه دو روز زودتر برگزار خواهد شد.

به این ترتیب تیم ملی ژاپن پس از دیدار با سوریه که در عمان برگزار می‌شود بلافاصله راهی تهران خواهد شد تا در تاریخ ۱۹ مهر در مقابل دیدگان تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ایران برود.

جالب اینکه در تاریخ ۱۶ مهر و همزمان با دیدار ژاپن و سوریه در عمان، این  کشور از هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میزبان تیم ملی ایران خواهد بود تا عمانی‌ها عملاً در یک روز از دو رقابت حساس در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا میزبانی کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا