توصیه عجيب معاون رئیس پلیس دبی به ایران برای امضای توافقنامه هسته ای

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس دبی مدعی شد ایران بهتر است برای رهایی از خشم داعش توافقنامه هسته ای با قدرتهای جهانی را امضا کند. خلفان در مطلبی که در حساب توییتر خود منتشر کرد مدعی شد: ایران تنها …

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس دبی مدعی شد ایران بهتر است برای رهایی از خشم داعش توافقنامه هسته ای با قدرتهای جهانی را امضا کند.
خلفان در مطلبی که در حساب توییتر خود منتشر کرد مدعی شد: ایران تنها دو گزینه دارد؛ یا امضای توافق و قبول آمریکایی ها و یا مقابله با داعش خراسان. وی در ادامه ادعاهای خود گفت: چون ایرانی ها باهوش هستند توافقنامه را امضا خواهند کرد و در صورتی که آنها را غرور و تکبر بگیرد باید بدانند داعش خراسان در ده هزار قدمی آنهاست.
معاون رئیس پلیس دبی در ادامه گفت: نصیحت من به ایرانی ها این است که برای جلوگیری از خشم داعش توافقنامه هسته ای را امضا کنند. وی مدعی شد: آیا فکر می کنید ایرانی ها توبه کنند و توافقنامه ای را به امضا رسانند که تمامی رآکتورهایشان را به دست آمریکا بدهد؟ ایران برای حفظ نفت خود با شروط تحقیرآمیزی حتی در صورت رد آن مواجه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا