روحانی:به وعده‌ حل مسئله هسته‌ای عمل کردم

به گزارش فرهنگ نیوز، ضیافت افطار حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با بانوان امشب برگزار شد. فارس- رئیس جمهور در این مراسم گفت: همه تلاش ما در موضوع هسته‌ای این است که فضای جدید باز شود اگرچه حرف‌ها زیاد است ما باید به وظیفه‌مان عمل کنیم. روحانی در مراسم ضیافت افطار با بانوان افزود:خدا را …

به گزارش فرهنگ نیوز، ضیافت افطار حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با بانوان امشب برگزار شد.

فارس- رئیس جمهور در این مراسم گفت: همه تلاش ما در موضوع هسته‌ای این است که فضای جدید باز شود اگرچه حرف‌ها زیاد است ما باید به وظیفه‌مان عمل کنیم.

روحانی در مراسم ضیافت افطار با بانوان افزود:خدا را شکرگزارم به وعده ای که به مردم در انتخابات در مورد حل و فصل مسئله هسته‌ای دادم عمل کردم.

وی ادامه داد: حتی اگر همین جا که ما در قدم‌های آخر هستیم، اگر متوقف بشود ما به وظیفه‌مان عمل کرده‌ایم ما همه توانمان را به کار گرفته‌ایم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: من وقتی با دیپلمات‌هایمان صحبت می‌کنم آن خستگی که از صداهای آنان درمی‌آید و شبانه روز در ماه مبارک رمضان که سال گذشته نیز در ماه مبارک رمضان این مذاکرات بود این وظیفه ای که بر دوش مذاکره کنندگان بوده بر دوش مردم بوده که البته مردم خیلی کمک کردند رهبر معظم انقلاب خیلی حمایت کردند خیلی کمک کردند ما راه بسیار طولانی را پیمودیم.

وی افزود:‌ ما حالا می خواهیم به قله ای برسیم که خیلی نزدیکیم و وقتی آدم از پایین نگاه می کند می بیند که رسیده است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: فاصله داریم با قله ای که مورد نظر است امیدواریم با دعای خیر مردم مذاکره کنندگان ما در این مصاف سخت و پیچیده موفق بشوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا