نماینده مجلس: نوبخت امروز در مجلس علت تاخیر واریز را پاسخ می‌دهد/ تاخیر در واریز یارانه به معنای انصراف از پرداخت نیست

طبق گفته یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی امروز (یکشنبه) نوبخت رئیس سازمان مدیریت در مجلس حضور خواهد داشت که علت تاخیر در واریز یارانه ها پیگیری خواهد شد. یارانه نقدی باید امروز واریز می‌شد/ تاخیر در واریز یارانه به معنای انصراف دولت از پرداخت نیستبه گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت …

طبق گفته یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی امروز (یکشنبه) نوبخت رئیس سازمان مدیریت در مجلس حضور خواهد داشت که علت تاخیر در واریز یارانه ها پیگیری خواهد شد.
یارانه نقدی باید امروز واریز می‌شد/ تاخیر در واریز یارانه به معنای انصراف دولت از پرداخت نیستبه گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مورد ۴ روز تاخیر در پرداخت یارانه خرداد ماه گفت: فکر نکنم برای ۴ روز بتوان نام تاخیر نهاد، ضمن اینکه دولت برای تامین اعتبار یارانه نقدی باید بتواند منابع تجهیز کند و تلاش ما این است که دیگر تاخیری در پرداخت یارانه ها ایجاد نشود.

وی ادامه داد: به هر حال دولت برای واریز یارانه باید منابع تجهیز کند و در ماه های گذشته نیز شاهد دو روز تاخیر در پرداخت یارانه بودیم که این ماه نیز این تاخیر واریز یارانه نقدی مقداری بیشتر شد که البته سه شنبه یارانه ها واریز می شود.

سازمان هدفمندی یارانه ها پاسخگو نیست
اما تاخیر در واریز یارانه همچنان ادامه دارد و از همه مهم تر پاسخگو نبودن سازمان هدفمندی یارانه ها و عدم اطلاع رسانی در این زمینه است.

با تماس های مکرر خبرنگار اقتصادی میزان با ۵ شماره پاسخگویی سازمان هدفمندی یارانه ها همچنان موفق به تماس با کارشناسان این سازمان نشده است.

تاخیر در پرداخت به معنای انصراف دولت از پرداخت نیست
ابوذر ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، گفت: تاخیر دولت در پرداخت یارانه به معنای انصراف دولت از ادامه طرح پرداخت یارانه نقدی نیست.

وی با اشاره به حضور نوبخت در مجلس اضافه کرد: در حال حاضر شاهد تاخیر در واریز یارانه نقدی هستیم که علت آن را امروز از نوبخت جویا خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا