حداديان:من سابقه‌دارنيستم

ولي مانند همه موارد كه استثناهايي وجود دارد، در ميان مداحان نيز هستند افرادي كه در مورد همه چيز اظهار نظر مي‌كنند، جز وظيفه اصلي‌اي كه دارند.سعيد حداديان كه در هفته هاي گذشته به مقامات ارشد كشور حمله كرده بود، اين‌بار هم به گونه اي ديگر سخنان گذشته خود را تكرار كرد و خطاب به …

ولي مانند همه موارد كه استثناهايي وجود دارد، در ميان مداحان نيز هستند افرادي كه در مورد همه چيز اظهار نظر مي‌كنند، جز وظيفه اصلي‌اي كه دارند.سعيد حداديان كه در هفته هاي گذشته به مقامات ارشد كشور حمله كرده بود، اين‌بار هم به گونه اي ديگر سخنان گذشته خود را تكرار كرد و خطاب به مديرمسئول يكي از روزنامه‌ها كه از اظهارات حداديان انتقاد كرده بود، گفت: اون آقایی که می‌گه جمهوری مداحی! شما واقعاً طرفدار آزادی بیان هستی؟! سؤال من را جواب بده. هنوز من نشنیدم حاج منصور سیاسی صحبت کرده باشد. یک سعید حدادیان صحبت کرده. این قدر این حرف‌ها برایتان گران شده است. استاد زیباکلام! درست گفتی، ما هم همان را می‌گوییم. آقای هاشمی علی‌الظاهر تغییر کرده اما یک تبصره داره آقای هاشمی رئیس جمهور بشود طرفدار آزادی بیان است؟ استاد زیباکلام جواب به شما می‌ گم: نه! چون ایشان رئیس جمهور شد، به دولتش گفت شما حق ندارید کار سیاسی کنید. سیاسی با خودم. شما برید کار کنید بچه که نبودیم ایشان رئیس‌جمهور بود.
تمجيد جمال يك فرد در هيات مذهبي
حدادیان با اشاره به حواشی برنامه
«ماه عسل» گفت: این بچه‌های مجری واقعاً توانمند و هنرمند هستند؛  از لحاظ فیزیک و میمیک خدا قدرتی به آنها داده و در جذب مخاطب عالی هستند چه نسل قبل‌شان و چه این دو نسلی که الان هستند. من با همه‌شان رفیق هستم و مرا به عنوان کسی که نقد سلبی می‌کند نگاه نکنید. بنده اگر اشتباهی از این بچه‌ها سر زد با حذف مخالفم.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، سعید حدادیان چهارشنبه شب در بیست و دومین شب ماه مبارک رمضان به مرثیه‌خوانی و مناجات‌خوانی پرداخت و در سخنانی به دو موضوع سیاسی و فرهنگی اشاره کرد.
ضرغامي‌از من برنامه مي‌گرفت
وی همچنین خطاب به رسانه ملی گفت: من عرضی در خصوص سیمای جمهوری اسلامی ایران دارم. در گذشته نامه‌ای به آقای ضرغامی دادم و نکاتی را نوشتم. ایشان با من تماس گرفت و گفت آقای حدادیان ماهی یک‌بار از این نامه‌ها به من بده. الان هم نیاز نیست موارد را من پشت تریبون بگم ولی بحث خیلی مهمی است که باید به آن برسم.
رامبد جوان مجاهد در راه خداست
حدادیان ادامه داد: همین آقای رامبد جوان چند سال پیش یک روز در دهه محرم اینجا بود و با ما عزاداری کرد و از دوستان بنده است. من حدود یک ماه پیش با ایشان تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدی در راه خدا. من چون برنامه‌ات را کامل ندیدم نمی‌توانم راجع به همه‌اش اظهارنظر کنم اما اینکه یک نفر در جمهوری اسلامی ایران به عنوان هنرمند، رسالتی بر دوشش است که زیر سایه اسلام می‌شود خندید، خنده‌ای که در آن گناه نباشد. این خیلی ارزشمند است این همه مخاطب جذب کند.
محسن تنابنده یک سرمایه ملی است!
وی همچنین با اشاره به سریال پایتخت که در ماه رمضان پخش می‌شود، گفت: بنده برای برنامه پایتخت ۲ صحبت کردم و تلویزیون پخش کرده و کلی تعریف کردم. معتقدم این آقا که نویسنده است و قهرمان این برنامه است یک سرمایه بزرگ است برای این مملکت، به نظرم دلش هم فوق‌العاده پاک است. منتها من نمی‌دانم کجای مدیریت اشکال دارد. آقای پورمحمدی که معاون یا قائم‌مقام سیماست، هر شب، شب زنده‌دار است و من ایشان را همه رقم به عنوان یک کارشناس قبول دارم.
هاشمي‌مردم را ول كرد رفت سد لتيان!
حدادیان با اشاره مجدد به سخنان خود در اوایل ماه رمضان گفت: بنده اول ماه رمضان دو تا سؤال کردم که هنوز بی‌جواب مانده. این همه مطبوعات مختلف به ما حرف زدند ولی سؤال مرا جواب ندادند. با کمال احترام بنده به یکی از بزرگان این مملکت که سابقه مجاهدت دارد؛ در خبرگان سمت دارد، رئیس مجمع‌تشخیص مصلحت هستند عرض کردم: این تشییع جنازه را که نیامدی. وی اضافه کرد: این همه سال راهیان نور در نوروز برگزار می‌شود شما رفتی کیش. من نمی‌گویم کیش نرو اما جواب سؤال ماند. خاضعانه سؤال کردم یک بار شما به مناطق راهیان نور سر نزدی. شما در خاطرات، این جور نوشتی اگر غلط هست به ما بگو. نوشتی زلزله می‌خواست بیاد تهران. مردم را رها کردی رفتی سد لتیان. این درست است؟ (ظاهراً روز تاسوعا بوده).آن وقت مردم این را می‌بینند می‌گویند نکند در جنگ هم این طور بوده؟! خب شما که ما می‌دانیم این جوری نبودی، این چیه نوشتی؟
انتقاد به موسوي لاري
وی همچنین با اشاره به حوادث تیرماه سال ۷۸ گفت: آقای موسوی لاری! عمامه شما در جریان سال ۷۸ (که امشب سالگرد وقایع ۱۸ تیر است) که وزیر کشوری بودی از سرتان افتاد. طرفدارهایت عمامه از سرتان انداختند. من و امثال من سوختیم. من شاهرگم را می‌د‌هم که عمامه از سر یک روحانی نیفتد، حالا شما می‌گویید تریبون نداری! همان روزنامه که با او مصاحبه کردید، تریبون شما نیست؟!
جرم من سابقه محسوب نمي‌شود
سعید حدادیان در خاتمه گفت: به کسانی که بنده را به عنوان «مداح سابقه‌دار» یاد کردند، می‌گویم جرم ما از لحاظ قوه قضاییه سابقه حساب نمی‌شود. البته من از این دوستان که این مطلب را نوشته‌اند شکایتی ندارم. به کسانی که بنده را با عنوان « خودعمارپندار» خطاب کردند می‌گویم، بنده خود را خاک پای عمار هم نمی‌دانم … بلکه خاک پای این مردمی که اینجا نشسته‌اند هم نیستم.

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا