بازار سرد موبایل در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار موبنا، “سینا تقی زاده” یکی از کارشناسان این حوزه در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضا به دلیل پرداختن مردم به فرایض دینی میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی توسط مردم به طور چشمگیری افت کرده به طوری که حتی کاهش قیمت ها نیز تمایلی …

به گزارش خبرنگار موبنا، “سینا تقی زاده” یکی از کارشناسان این حوزه در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضا به دلیل پرداختن مردم به فرایض دینی میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی توسط مردم به طور چشمگیری افت کرده به طوری که حتی کاهش قیمت ها نیز تمایلی به خرید این کالا در آنها ایجاد نکرده است.
وی افزود: از سوی دیگر همزمان با مذاکرات سیاسی برای رفع تحریم ها ، بیشتر مردم دست نگه داشتند تا نتیجه مذاکرات مشخص شود سپس اقدام به خرید کنند.
سینا تقی زاده معتقد است که کاهش قدرت اقتصادی از دیگر عواملی است که بازار بیشتر کالاها از جمله بازار موبایل را با سردی روبرو کرده است.
به گفته این کارشناسان بازار، همچنین وضعیت خرید و فروش تلفن همراه دست دوم نیز که خریداران خاص خود را دارد نیز در هفته گذشته شاهد کاهش محسوس خریداران بود و متقاضیان اندکی برای خرید به بازار مراجعه کردند.
تقی زاده معقتد است که طی هفته گذشته تنها بازار گوشی های ارزان قیمت زیر۴۰۰ هزار تومانی برند هوآوی با تقاضای مشتریان قرار گرفت.
این اظهارات در حالی بیان می شود که بازار لوازم جانبی این کالای ارتباطی نیز با تقاضای چندانی از سوی مشتریان همراه نشد و بازار این کالاها نیز طی هته گذشته سرد و کم جنب و جوش سپری شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا