کل کل ساده‌ احسان عليخانی طوفان به پاکرد

عليخاني پس از احوالپرسي گفت: من با اينکه اعتماد به نفس و حتي در جاهايي اعتماد به سقف دارم آن هم نه به وجود خودم بلکه به پشتوانه ي نگاههاي شما به قاب «ماه عسل» و مهمانهايش، اما فک و دندان من و همکارانم ازبين رفته چرا که ما يک خواهشي از شما کرديم و …

عليخاني پس از احوالپرسي گفت: من با اينکه اعتماد به نفس و حتي در جاهايي اعتماد به سقف دارم آن هم نه به وجود خودم بلکه به پشتوانه ي نگاههاي شما به قاب «ماه عسل» و مهمانهايش، اما فک و دندان من و همکارانم ازبين رفته چرا که ما يک خواهشي از شما کرديم و به واسطه ي آن طوفاني به پاشد از اين همه معرفت حيرت کرديم.

اين موضوع از يک کل کل ساده شروع شد از آنجايي که عقيل هشت ساله مهمان «ماه عسل» سرپرستي خانواده خود را برعهده داشت. بنابراين بعد از آن برنامه، براي کميته امداد شاخ و شانه کشيديم که چرا کمک نمي کنيد و در اين کل کل آنها ٢٧٠هزار پرونده کودک بي سرپرست به ما نشان دادند که به برجکمان خورد.

اما از شب گذشته تا به اين لحظه ٨٠هزار نفر براي حمايت از کودکان بي سرپرست و ناتوان اعلام آمادگي کردند. که در اين ميان اسم افرادي چون نيوشاضيغمي،حميد گودرزي، برزو ارجمند، روناک يونسي، محسن افشاني، سياوش خيرآبي و سمانه پاکدل به چشم مي خورد.

بعد از پخش آيتم روز گذشته، عباس لاجوردي مستند ساز در قاب «ماه عسل» نشست تا روايتگر قصه ي مهيج، پيچيده و جذاب خود باشد.

اين مستند ساز به دليل اهانت هاي متعدد به پيامبر اسلام تصميم به ساخت مستندي دراين باره مي گيرد به همين منظور براي تهيه ي اين مستند به آمريکا سفر مي کند تا با تري جونز کشيش کليساي فلوريدا که با افکار سياسي در يازده سپتامبر اقدام به قرآن سوزي کرده مصاحبه اي داشته باشد و يک سوال مهم از او بپرسد براي همين در کمال نااميدي در روز دوم سفرش اين کشيش را در خيابان هاي نيويوک مي بيند و از او مي پرسد قرآن خوانده اي؟ که با پاسخ نه او مواجه مي شود. بخش هاي از اين مستند و پرسش و پاسخ آن در «ماه عسل»پخش شد.

اين مستند ساز عنوان کرد: وقتي در آمريکا امکان مصاحبه با تري جونز فراهم نمي شد دلم لرزيد و با خود گفتم يا رسول الله آمده ام تا دينت را کمک کنم اگر صلاح است ياري ام کن که تري جونز را در کمال ناباوري در نيويورک ديدم و با آن پاسخ فهميدم که حرکت او از روي جهالت و ناداني بوده است.

اين مستند ساز براي تکميل مستندش به دانمارک مي رود و با کورت وستورگارد کاريکاتوريست دانمارکي ضد اسلام که نخستين کاريکاتورهاي موهن عليه مقدسات مسلمانان وحضرت رسول را کشيده، مصاحبه مي کند.

لاجوردي در خصوص اين مصاحبه عنوان کرد: هماهنگي با فردي که شبيه سلمان رشدي زندگي مي کند غير ممکن بود و بعد رو به عليخاني گفت: ببينيد شما مي توانيد با سلمان رشدي ملاقات کنيد؟ عليخاني خنديدو گفت: بگذاريد بعد از برنامه باهاش تماس بگيرم ببينم چي ميشه و بعد خودش از حرفش خنده اش گرفت و افزود: فردا يک سري از رسانه ها تيتر مي زنند ارتباط احسان عليخاني با سلمان رشدي.

سپس مستندي هم از اين مصاحبه در برنامه پخش شد.

اين مستند ساز در پايان عنوان کرد: صهيونيست ها عليه ايران برنامه ريزي مي کنند و هدفشان اين است که غرب را در مقابل ايران قرار دهند با ساخت اين مستند بخشي از حقايق را به تصوير کشيدم.

در بخش بعدي دو نفر از دوستان و همسر و فرزنداين مستندساز هم در برنامه حضور يافتند.

عليخاني در پايان خاطر نشان کرد: تعداد حاميان تا الان به ١٢۰هزار نفر رسيد . آخرين شب قدر است در زندگي روزمره زياد پشت صف هاي الکي ايستاديم. امشب تخفيف صددرصدي است يک شب امتحان کنيد و از خالق بخواهيد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا