اعلام نتایج اولیه آزمون‌های استخدامی دولت

در نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور  که صبح جمعه اول خردادماه امسال در ۵۸ شهرستان و ۱۰۸ حوزه برگزار شد، ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۳۱ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۷ نفر مرد بوده‌اند. براساس این گزارش، از …

در نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور  که صبح جمعه اول خردادماه امسال در ۵۸ شهرستان و ۱۰۸ حوزه برگزار شد، ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۳۱ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۷ نفر مرد بوده‌اند.

براساس این گزارش، از ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ نفر داوطلب ثبت نام‌کننده ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۷۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب غایب بوده‌اند به عبارت دیگر ۶۲.۶۶ درصد داوطلبان در جلسه حاضر و ۳۷.۳۴ درصد غایب بوده‌اند که از تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۴۳ هزار و ۶۷۵ نفر زن و ۷۷ هزار و ۵۴۴ نفر مرد بوده‌اند.

نتیجه اولیه نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون لازم است از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای یا اطلاعات کارت اعتباری خود اقدام کنند.

کارنامه نتایج برای تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون براساس اولین انتخاب صادر شده است و آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که حدنصاب لازم را به دست نیاورده‌اند می‌توانند با مشاهده کارنامه از وضعیت علمی خود مطلع شوند.

داوطلبانی که حدنصاب لازم را کسب کردند نیز از زمان اعلام نتایج تا یکشنبه ۲۱ تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات خود شامل اطلاعات بندهای سهمیه سابقه خدمت وضعیت معلولیت و استان یا شهر بومی در انتخاب رشته، شغل، محل خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، دارا بودن حدنصاب در نتایج اولیه به منزله معرفی فرد برای مراحل بعدی یا شرکت در گزینش دستگاه‌های اجرایی نیست، پس از تکمیل اطلاعات مربوط به امتیازات بومی و سایر موارد به صورت مجدد با توجه به ضوابط نمره کل نهایی برای هر یک از داوطلبان مصاحبه و فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در دهه اول مردادماه ۹۴ اعلام می‌شود.

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای مراجعه به دستگاه‌های اجرایی مربوط به منظور انجام سایر مراحل شامل مصاحبه و گزینش از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا