واکنش وزارت ارشاد به استعفای پیروز ارجمند

حسین نوش آبادی افزود: ارجمند نیروی بسیار خوبی بود و تمام تلاش خود را برای مدیریت موسیقی کشور کرد اما در این زمان صلاح دید که در جامعه دانشگاهی فعالیت کند و بیشتر درگیر کارهای کلی شود. امیدوارم این جوان در هر کجا که مشغول است موفق باشد. پیروز ارجمند ، مدیر کل دفتر موسیقی …

حسین نوش آبادی افزود: ارجمند نیروی بسیار خوبی بود و تمام تلاش خود را برای مدیریت موسیقی کشور کرد اما در این زمان صلاح دید که در جامعه دانشگاهی فعالیت کند و بیشتر درگیر کارهای کلی شود. امیدوارم این جوان در هر کجا که مشغول است موفق باشد.

پیروز ارجمند ، مدیر کل دفتر موسیقی دیروز ازسمت خود کناره گیری کرد .وی در مورد دلایل استعفایش گفته بود مدتی است که مشغله‌های کاری باعث شده است چنین تصمیمی بگیرم تصمیم دارم دوباره به مجامع دانشگاهی برگردم.

نوش آبادی درباره برگزاری کنسرت ها بعد از عید فطر افزود: در ماه مبارک رمضان به یک کنسرت موسیقی در یکی از نقاط کشور مجوز داده شد اما همه برنامه ها و کنسرتها را موظف کردیم که در چارچوب قانونی اقدام کنند.

وی افزود: از آنجایی که آمدن عید فطر مقارن با ماه مبارک ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) است به کنسرت های مختلف موسیقی در سراسر کشور مجوز داده ایم.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : تمام هماهنگی های لازم برای برگزاری کنسرت انجام شده است تا مشکلات و ناهماهنگی هایی که پیش از این بوده دیگر گریبان ما را نگیرد. صحبت هایی نیز با قوه قضائیه و نیروی انتظامی انجام شده است تا با هماهنگی های بیشتر دیگر شاهد لغو کنسرت ها نباشیم.

پیروز ارجمند مدیرکل مستعفی دفتر موسیقی از ۲۹ دی‌ ۱۳۹۲ با حکم علی مرادخانی – معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – جایگزین علیرضا پاشایی شده بود که سرپرستی دفتر موسیقی را برعهده داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا