خمینی: خودکفایی مسلمانان، روز نابودی اسرائیل

یادگار امام (ره) گفت: جهاد با اسرائیل باید در همه شئون زندگی ما وجود داشته باشد و با سلاح و قلم در دست می‌توان اسرائیل را شکست داد. خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی که در همایش «فلسطین نماد مقاومت» حضور داشت یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی را از بین بردن …

یادگار امام (ره) گفت: جهاد با اسرائیل باید در همه شئون زندگی ما وجود داشته باشد و با سلاح و قلم در دست می‌توان اسرائیل را شکست داد.
خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی که در همایش «فلسطین نماد مقاومت» حضور داشت یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی را از بین بردن غده سرطانی اسراییل خواند و گفت: ما باید در همه عرصه‌ها خود را برای مقابله با اسرائیل آماده کنیم و نباید این آمادگی را تنها منحصر به یک امر بدانیم.

وی تاکید کرد: امروز دانشجویان ما وظیفه جهادی بزرگی به گردن دارند و آن تحصیل به بهترین نحو ممکن است چرا که اگر فلسطین به دست موجود نامشروعی به نام اسرائیل افتاد به خاطر جهل و عقب ماندگی بود که آن روزها شهرها و روستاهای کشورهای اسلامی را دربرگرفته بود.

یادگار امام (ره) با بیان اینکه اگر ظلمی بر مسلمانان شده آن‌ها خود پذیرایش بوده اند تصریح کرد: به یُمن انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌های امام راحل و مجاهدان در سرزمین‌های اسلامی بیداری‌ای پدید آمد که مرهون توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: دانشجویان وظیفه دارند دانش خود را در همه جهات گسترش دهند چرا که اگر روزی در سرزمین‌های اسلامی از نظر تکنولوژی خودکفا شده باشیم و دیگر برای درمان امراض مختلف چشم به آن سوی آب‌ها نداشته باشیم آن روز اسرائیل حقیقتا از بین رفته است.

سید حسن خمینی خاطرنشان کرد: اسرائیل را باید با جهاد چه جهاد علمی و چه جهاد با سلاح از میان برد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری پر رنگ روز قدس خاطرنشان کرد: فریاد آزادی فلسطین تنها نباید در روز قدس سر داده شود بلکه این طنین باید در لحظه لحظه زندگی ما وجود داشته باشد.

سید حسن خمینی در پایان با اشاره به گسترش خشونت‌های گروه های افراطی افزود: امروز داعش به دست کودکان و نوجوانان کشتاری را به راه می‌اندازد که ما در گذشته فکر می‌کردیم تنها مربوط به دوران دقیانوس می‌شود ولی کشتن سربازان سوری به دست نوجوانان نابالغ تنها ناشی از بی‌ایمانی است.

دکمه بازگشت به بالا