روش ساده درمان پوسیدگی دندان ها

به گزارش افکارنیوز؛ احتمال دارد شما هم مانند بسیاری دیگر فقط زمانی که دچار مشکل جدی برای دندان هایتان شده اید به پزشک مراجعه کرده اید و با درمان هایی نظیر کشیدن دندان مواجه شده باشید که ممکن است برایتان ناخوشایند و با ترس همراه بوده است. مرسوم است تنها راهی که شما میتوانید دندان …

به گزارش افکارنیوز؛ احتمال دارد شما هم مانند بسیاری دیگر فقط زمانی که دچار مشکل جدی برای دندان هایتان شده اید به پزشک مراجعه کرده اید و با درمان هایی نظیر کشیدن دندان مواجه شده باشید که ممکن است برایتان ناخوشایند و با ترس همراه بوده است.

مرسوم است تنها راهی که شما میتوانید دندان خرابی را ترمیم کنید پر کردن آن با برخی ازا نواع مواد ترکیبی به دست دندان پزشک کنید. اما بسیاری از مردم نمی دانند که راه های طبیعیهم برای درمان این حفره های دندانی وجود دارد بدون اینکه بخواهید به دندانپزشک مراجعه کنید.

گفتنی است حفره با تخریب دندان ایجاد می شود. این پوسیدگی می تواند هم در داخل و هم درخارج از دندان آسیب رسان باشد. یکی از دلایل اصلی حفره ها رژیم غذایی تان است.

گاهی اوقات ممکن است حتی متوجه نشوید که دندانتان دچار پوسیدگی و حفره است تا زمانی که به دندانپزشک مراجعه کنید. اما برخی مردم این نشانه را تاحدودی متوجه می شوند به ویژه هنگامی که از نوشیدنی های سرد یا گرم یا خوراکی های شیرین استفاده می کنند.

نوشته های مشابه

درمان طبیعی درد دندان

یکی از بزرگترین دلایلی که دندان های ما شروع به ازبین رفتن می کند که منجر به ایجادحفره در دندان می شود،عدم وجود مقدارکافی اندازه مواد معدنی در رژیم غذایی ما است. به طور طبیعی، بهترین راه برای کاهش احتمال ایجاد حفره و پوسیدگی دندان ها این است که مطمئن شوید بدن مقدار کافی مواد معدنی مورد نیاز برای دندان ها را دریافت کرده است.

مواد غذایی مختلف است که شما باید در به رژیم غذایی تان اضافه کنید شامل:

روغن نارگیل

موادلبنی ارگانیک

عصاره استخوان

گوشت تازه

غذای دریایی

سبزیجات پخته شده

گوشت قرمز مانند مانند جگر
به طور کلی مواد غذایی که بهتر است شما مصرف کنید باید حاوی اسید فیتیک باشد. این موادغذایی مانند دانه ها، حبوبات، آجیل، غلات و. غیره است و این امر ایده خوبی است برای محدود کردن تعداد غذاهای فراوری شده که به عنوان تنظیم کننده قند خون استفاده می شود.

استفاده از مکمل های غذایی مانند منیزیم،ژلاتین و روغن کبد ماهی هم توطیه می شود و بهداشت دهان و دندان هم که در راس تمامی این توصیه ها وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا