مدل ریش داعشی در ایران +تصاویر

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): از آغاز حملات و جنایات تروریست های حمایت شده توسط آل سعود ,هر روز شاهد سبک جدیدی از کشتار وحشیانه مردم عراق به دست تروریست های تکفیری بوده ایم. این جنایات به قدری گسترده هستند که اکثر مردم دنیا به هر نحوی که شده مخالفت و اعتراض خود …

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): از آغاز حملات و جنایات تروریست های حمایت شده توسط آل سعود ,هر روز شاهد سبک جدیدی از کشتار وحشیانه مردم عراق به دست تروریست های تکفیری بوده ایم.

این جنایات به قدری گسترده هستند که اکثر مردم دنیا به هر نحوی که شده مخالفت و اعتراض خود را به این گونه سربریدن ها و آتش زدن های بی رحمانه نشان می دهند و انزجار خود را حتی به نمادها و علائم تبلیغ شده تووسط داعش اعلام می کنند.

به طور مثال در زمانی کوبانی تحت محاصره تروریست های تکفیری بود جوانان ترکیه در یک حرکت خود جوش و نمادین بلافاصله به آرایشگاه ها هجوم بردند و با تراشیدن ریش بلند خود که به ریش های داعش شباهت داشت با مردم عراق همدردی کردند.

نمادهای گروه تروریستی داعش بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجا که تروریست ها راهی برای جذب نیرو ندارند سعی می کنند این نمادها را در کشورهای منطقه ترویج دهند و وانمود کنند در این کشورها دارای حامیان جوان هستند.

نکته قابل تامل اینجاست که متاسفانه در داخل ایران نیز عده ای از جوانان و چهره های معروف به طور ناخواسته در دام این نمادگرایی تبلیغاتی داعش افتانده اند و بدون اینکه متوجه باشند به پیاده نظام های تبلیغاتی تروریست های تکفیری تبدیل شده اند.

چهره های معروف توجه داشته باشند که نوع پوشش و رفتار آنها الگوی بسیاری از جوانان کم سن و سال است,[در این مورد خاص و ترویج سبک تروریست های تکفیری توجه داشته باشند که ممکن است هم موجب تضعیف روحیه مردم عراق شوند و هم گروه جنایتکار داعش را به اهدافشان نزدیک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا