بازار خودرو این روزها کلافه است

پژو ۲۰۶ صندوقدار در مدل V8 نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی هم‌اکنون قیمتی برابر با ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارد. از بازار پژو ۴۰۵ نیز خبر می‌رسد که این محصول پر تیراژ ایران‌خودرو در هفته جاری کاهش قیمت۱۰۰ هزار تومانی داشته است به‌طوری‌که هم‌اکنون با قیمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان …

پژو ۲۰۶ صندوقدار در مدل V8 نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی هم‌اکنون قیمتی برابر با ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارد.

از بازار پژو ۴۰۵ نیز خبر می‌رسد که این محصول پر تیراژ ایران‌خودرو در هفته جاری کاهش قیمت۱۰۰ هزار تومانی داشته است به‌طوری‌که هم‌اکنون با قیمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

فعالان بازار اما از ثبات قیمتی رانا خبر می‌دهند و اینکه در حال حاضر این خودرو با قیمت ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سمند ال‌ایکس نیز بدون تغییر قیمت در حال حاضر به قیمت ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند EF7 نیز همانند هفته‌های گذشته ثبات قیمتی خود را حفظ کرده است و هم‌اکنون ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. از بازار دنا نیز خبر می‌رسد که این خودرو هم‌اکنون ۴۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اما از بازار خودروهای سایپا خبر می‌رسد که به جز تیبا، باقی خودروهای داخلی با تغییرات قیمتی خاصی روبه‌رو نشده‌اند. براساس گفته فعالان بازار، تیبا با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی در حال حاضر ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، اما بازار پراید که در هفته‌های گذشته با کاهش قیمت مواجه بود، در هفته جاری روزهای با ثباتی را دنبال می‌کند.

به گفته نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت، پراید در مدل ۱۳۱ خود بدون تغییر قیمتی خاصی در حال حاضر ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و پراید ۱۱۱ نیز قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خود را حفظ کرده است.

اما نگاهی نیز به بازار تندر-۹۰ بیندازیم، خودرویی که در روزهای با ثبات خود قرار دارد و تغییر قیمتی را در هفته جاری تجربه نکرده است. به روایت فعالان بازار، تندر-۹۰ در مدل E2 خود قیمتی برابر با ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد و این به آن معناست که این خودرو روزهای باثباتی را دنبال می‌کند.

پارس‌تندر نیز بدون تغییر قیمتی خاصی در حال حاضر ۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که این موضوع از تثبیت قیمت آن حکایت دارد. نمایشگاه داران خودرو پایتخت در مورد تندر-۹۰ اتومات نیز عنوان می‌کنند که این محصول در حال حاضر با قیمت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع نشان‌دهنده ثبات قیمت این خودرو در بازار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا