طنز؛ پیامکش را ارسال خواهند کرد!

مجله خط خطی – مهدی طوسی: یکی از بانک هایی که نامش را شما که پنج هزار تومان از حساب تان کسر شد و خیلی شیک پیامکش هم ارسال شد، بهتر می دانید، پنج هزار تومان از حساب مردم کسر کرد و گذاشت پای پیامک های تبلیغاتی که شب و نصف شب برای کاربرانش ارسال …

مجله خط خطی – مهدی طوسی: یکی از بانک هایی که نامش را شما که پنج هزار تومان از حساب تان کسر شد و خیلی شیک پیامکش هم ارسال شد، بهتر می دانید، پنج هزار تومان از حساب مردم کسر کرد و گذاشت پای پیامک های تبلیغاتی که شب و نصف شب برای کاربرانش ارسال می کرد!

تصور کنید یک نفر درست از لحظه ای که شما چشم هایتان را می بندید تا بخوابید، هر چند دقیقه یک بار بزند توی گوش شما و شما را از خواب بیدار بکند و صبح بدون اطلاع شما، مبلغی پول از جیب تان بردارد و یک پیامک بزند و به شما اطلاع بدهد که این مبلغ را بابت دستمزد توگوشی هایی که به شما زده برداشت کرده! باور کنید این پیامک های تبلیغاتی که خواب و خوراک را از صاحب گوشی ربوده، صد برابر بدتر از توگوشی است که مثال زدم!

پیامکش را ارسال خواهند کرد!

این مقدمه را گفتیم تا به صاحبان حساب اعلام کنیم که این بانک ممکن است به این دلایل که در ذیل خواهد آمد نیز مبلغی را از حساب تان بابت کارمزد کسر بکند:

از لحظه ای که وارد بانک می شوید تا زمانی که کارتان به پایان می رسد، ممکن است دو ساعت طول بکشد، لذا این احتمال وجود دارد که مدیران ارشد بانک هزینه استهلاک موزاییک های شعباتش که شما به دفعات و در طول سال، دو ساعت دو ساعت روی شان راه رفتید را به طور یکجا از حساب تان کسر بکند!

در مقایسه با شهرهای پرجمعیت، داخل شعبات بانک اکسیژن بیشتری یافت می شود. لذا در پایان سال مبلغی بابت تنفس هوای سالم از حساب تان کسر خواهد شد!

حواس تان باشد وقتی که دیدید رییس شعبه خواب است، به دو دلیل اصلا سراغش نروید. دلیل اول اینکه ممکن است به یکباره از خواب بیدار و سردرد بشود و دلیل دوم اینکه ممکن است در پایان سال مبلغی را بابت حق ویزیت دکتر رییس شعبه ها از حساب تان کسر کنند!

تقریبا همه شعبه ها تلویزیون دارند و همه مراجعان زمانی که در بانک منتظر اتمام کارشان هستند، به تماشای تلویزیون مشغولند، این امکان وجود دارد که مدیران کلان بانک با صداوسیما هماهنگی کرده و هزینه ساخت سریال هایی که شما در بانک شاهدش بودید را از حساب تان کسر کند!

اصلا توی بانک پول نگذارید! چرا که ممکن است سارقان مسلح وسوسه بشوند و بیایند توی بانک تا سرقت مسلحانه بکنند و یک نفر را هم به قتل برسانند. در ادامه وقتی که آب ها از آسیاب افتاد، مدیران ارشد بانک پول دیه مقتول را از حساب شما، به این بهانه که اگر شما آورده نقدی تان را افزایش نمی دادید، دزدان هم وسوسه نمی شدند بیایند سرقت مسلحانه بکنند، کسر خواهد کرد و پیامکش را هم ارسال می کنند!

اصولا با کارمندان بانک بحث و جدل نکنید و بپذیرید که همین است که هست! چرا که بحث و جدل شما باعث سردرد او شده و در ادامه چای لازم شده و در نهایت هم توالت لازم می شود! مطمئن باشید که در این صورت است که مدیران ارشد بانک هزینه تخلیه فاضلاب شعبات بانک را از شما کسر کرده و پیامکش را خواهند فرستاد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا