وزارت علوم: نقل و انتقال دانشجویی نداریم

عبدالحسن ریاضی افزود: هر سال یک بار موضوع نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان در اردبیهشت مطرح و در خرداد ثبت نام آغاز می شود و در تیر دانشگاه ها نظرات خود را در خصوص نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویان اعلام می کنند. وی گفت: تا پایان تیر دانشگاه های مبدا و مقصد …

عبدالحسن ریاضی افزود: هر سال یک بار موضوع نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان در اردبیهشت مطرح و در خرداد ثبت نام آغاز می شود و در تیر دانشگاه ها نظرات خود را در خصوص نقل و انتقال و یا مهمانی دانشجویان اعلام می کنند.

وی گفت: تا پایان تیر دانشگاه های مبدا و مقصد فرصت دارند که این نظرات را به سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کنند.

ریاضی افزود: امسال نسبت به سال های گذشته میزان نقل و انتقال دانشجویان کمتر شده است و دیگر چیزی تحت عنوان نقل و انتقال دانشجویان وجود ندارد و دانشجویان تنها می توانند برای مهمان شدن درخواست های خود را مطرح کنند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: دانشجو باید در هنگام ثبت نام ‌در سامانه علت مهمان شدن را به طور کامل بیان کند و تنها بر اساس شرایط خاص پاسخ مثبت به مهمانی دانشجویان داده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا