تلاش ارتباطات زیر ساخت رو نمایی شد

به گزارش خبرنگار موبنا، این مراسم به صورت ویدیو کنفرانس در چهار استان تهران ،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی و فارس و در حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مهندس واعظی وزیر ارتباطات و مهندس خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت در حال برگزار شد. ابوالقاسم شمس الدینی مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: …

به گزارش خبرنگار موبنا، این مراسم به صورت ویدیو کنفرانس در چهار استان تهران ،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی و فارس و در حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مهندس واعظی وزیر ارتباطات و مهندس خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت در حال برگزار شد.
ابوالقاسم شمس الدینی مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: شرکت ارتباطات زیر ساخت متولی شبکه مادر مخابراتی و کارگزار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن از سال ۸۸ تا امروز ظرفیت پهنای باند کشور را نزدیک به ۳ برابر کرده است.
پروژه تلاش به منظور تامین پهنای باند لازم جهت برقراری ارتباطات بیم الملل و توزیع ترافیک داخلی IP و ترانزیت ترافیک است که با اجرای این طرح ۱ و ۷ دهم ترابیت بر ثانیه سهم اینترنت ۳۰۰ گیگا بیت بر ثانیه،ترافیک داخلی IP 1 و ۲ دهم ترابیت بر ثانیه و ترانزیت ۲۱۰ گیگا بیت بر ثانیه افزایش داشته است.
با راه اندازی این طرح میران پهناهی باند داخلی استان با افزایش ۲ و ۲ دهم درصد معادل ۲۵۰ گیگا بیت بر ثانیه رشد داشته است و در این طرح Gateway (درگاه خروجی) بین المللی استان با ۵۰۰ درصد رشد نسبت به ظرفیت قبل از اجرای پروژه افزایش داشته است.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا