ممکن است خدا زورش به برخی شیطان‌ها نرسیده باشد!

در اين مراسم الهام سخنگوی سابق دولت، امیدی شهرکی مدیرعامل سابق ایرنا، ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس‌جمهور سابق، ذبیحی مدیرعامل سابق تامین اجتماعی، دکتر حسینی وزیر اقتصاد احمدی نژاد، عبدالرضا داوری معاون سابق ایرنا، تمدن استاندار سابق تهران، شیخان مدیرسابق اطلاع رسانی ریاست جمهوری و کوچک‌زاده نماینده مجلس حضور داشتند. محمود احمدي نژاد كه ابتدا …

در اين مراسم الهام سخنگوی سابق دولت، امیدی شهرکی مدیرعامل سابق ایرنا، ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس‌جمهور سابق، ذبیحی مدیرعامل سابق تامین اجتماعی، دکتر حسینی وزیر اقتصاد احمدی نژاد، عبدالرضا داوری معاون سابق ایرنا، تمدن استاندار سابق تهران، شیخان مدیرسابق اطلاع رسانی ریاست جمهوری و کوچک‌زاده نماینده مجلس حضور داشتند. محمود احمدي نژاد كه ابتدا قصد صحبت كردن نداشت بعد از اصرار مدعوين چند دقيقه‌اي صحبت كرد و مجدد حرف‌هاي عجيب و غريب زد. رئیس دولت سابق با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان  و با خنده گفت: خداوند در این ماه همه خیرها و نیکی‌ها را به انسان اعطا كرده و دست شیطان را بسته هرچند که ممکن است زورش به برخی شیطان‌ها نرسیده باشد. احمدی‌نژاد ماه رمضان را فرصتی استثنایی برای مواظبت از نفس اماره دانست و افزود: امیدواریم در این ماه مبارک همه مورد لطف و رحمت خداوند قرار گیرند. وی نگاه انسان روزه دار را نگاهی جهانی دانست و ادامه داد: انسان روزه دار خوبی را برای همه انسان‌ها می‌خواهد حتی برای کسانی که روزه دار نیستند و عبادت نمی‌کنند.  رئیس دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه همه باید در خدمت به مردم مستضعف و توده‌ها باشیم خاطرنشان کرد: اگر تاریخ معاصر ایران را مطالعه کنید می‌بینید که هر وقت حکومتی یا مسئولی بخواهد به توده خدمت کند مورد بدترین و تندترین حملات و تهمت‌ها قرار گرفته است چرا که عده‌ای می‌خواهند توده مردم همیشه توسری خور باشند! احمدی نژاد تصریح کرد: در دولت گذشته آقایی مصاحبه کرده بود و گفته بود که ۲۰۰میلیارد دلار از کشور خارج شده است که من او را در جایی دیدم و گفتم شما می‌دانید این پول چند کامیون و تریلی و .. می‌شود ؟  او حرف خود را اصلاح كرد و گفت ۲۰میلیارد دلار خارج شده و وقتي مجدد سوال را مطرح كردم او گفت دو ميليارد تومان را خارج كرديد. به او گفتم وقتی اطلاعی ندارید و موضوعی صحت ندارد چرا در فضای رسانه‌ای تهمت می‌زنید ؟!
درخواست الهام
الهام هم سخنراني كرد و در بخشي از صحبت‌هايش انتخاب احمدی نژاد را در سوم تیر ۸۴ عنایت ویژه پروردگار و باور ملت ایران به اینکه می‌توانند مردی از جنس مردم را برای خدمتگزاری انتخاب کنند دانست و گفت: ملت ما در دو ضرب وزنه انقلاب را بالای سر برد يك ضرب آن در ۲۷ خرداد و یک ضرب دیگر در سوم تیر۸۳ . وی انتخاب رئیس جمهوری احمدی نژاد را اتفاقی میمون و قرار گرفتن انقلاب در ریل اربابی مردم و خدمتگزاری دولت توصیف کرد و البته تصریح کرد که  متاسفانه این روند از دو سال قبل در حال برگشتن است. سخنگوی سابق دولت با تشریح وظیفه رسانه‌های حامی دولت های نهم و دهم ادامه داد: وظیفه ما به عنوان یاران احمدی‌نژاد این است که با تبیین آنچه انجام شد و آنچه در حال انجام است روشنگری‌های لازم را به دور از فحاشی و تهمت و بداخلاقی و گرفتار شدن در بازی های رسانه‌ای رقیب انجام دهیم.
حمله حسيني به اقتصاد كنوني
در ادامه این نشست حسینی، وزیر اقتصاد دولت های نهم و دهم گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور به همراه نقدهایی بر عملکرد دولت تدبیر و امید ارائه کرد. وی با بیان اینکه آنچه از عملکرد تیم اقتصادی دولت دیده می‌شود بیش از آنچه عملکرد واقعی باشد فضا سازی رسانه‌ای است گفت: دولتی سرکار بود که در همه تصمیم‌گیريهایش به این سوال فکر می‌کرد که با اجرای این برنامه چه منافعی به مردم می‌رسد؟ زمان برای پاسخگویی دولت یازدهم فرا رسیده و آنها باید پاسخ دهند برای مردم و کشور چه کرده‌اند. عضو کابینه دولت احمدی‌نژاد از برداشت بدون مجوز دولت از خزانه بانک مرکزی در اسفند ماه سال ۹۲خبر داد و گفت : حدود ۱۰هزار میلیارد تومان در اسفندماه سال ۹۲ از خزانه بانک مرکزی به بهانه پول نفت برداشت کرده و هنوز برگشت نداده اند! این درحالی است که در دو سال گذشته بدهی بانک ها به بانک مرکزی بالغ بر ۷۵درصد افزایش پیدا کرده و البته مسکن مهر هم تعطیل است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا