نمایش گسترده گوشی های بلک بری در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، در حالی که چندی پیش واردات گوشی‌های بلک بری به کشور متوقف شده بود، عرضه این گوشی‌های کانادایی مدتی است که از سرگرفته شده است. یکی از فروشندگان موبایل در این باره گفت:‌ نمایش گسترده گوشی های بلک بری در حالی صورت گرفته که تا چندی پیش به ندرت مدل های …

به گزارش خبرنگار موبنا، در حالی که چندی پیش واردات گوشی‌های بلک بری به کشور متوقف شده بود، عرضه این گوشی‌های کانادایی مدتی است که از سرگرفته شده است.
یکی از فروشندگان موبایل در این باره گفت:‌ نمایش گسترده گوشی های بلک بری در حالی صورت گرفته که تا چندی پیش به ندرت مدل های این برند در ویترین مغازه ها دیده می شد.
به گفته منابع بازاری، هم اکنون واردات این کالای ارتباطی از سر گرفته شده که با توجه به این موضوع پیش بینی می‌شود این گوشی‌ها با اقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شود.
‌Z30 با قیمت ۸۲۰ هزار تومان، z3 با قیمت ۶۱۰ هزار تومان، ۱۰Z با قیمت ۶۶۰ هزار تومان، ۵Q با قیمت ۵۳۰ هز ارتومان ، Q20 با قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، Q10 با قیمت ۵۰۵ هزار تومان، passport با قیمت یک میلیون و ۶۶۵ هزار تومان و Porsche Design 9982 با قیمت دو میلیون توماناز جمله گوشی‌های بلک بری به شمار می‌آیند که در ویترین بیشتر مغازه‌های تهران دیده می‌شوند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا